Η θέση οδήγησης είναι ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση.

    Οδηγώντας: Ευκολία σε όλες τις συνθήκες

    Οι μικρές διαστάσεις αλλά και η ελαφριά αίσθηση που σου δίνει όταν είσαι στη σέλα της, είναι από τους βασικότερους σύμμαχους στην καθημερινή μετακίνηση εντός της πόλης. Το μικρό πλάτος του τιμονιού κάνει το V-strom να περνά ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με ευκολία που μόνο σε παπί μπορείς να συναντήσεις, ενώ η άνετη σέλα και οι αναρτήσεις αναλαμβάνουν να είσαι ξεκούραστος μετά από κάθε διαδρομή καταπίνοντας κάθε λακκούβα, χωρίς όμως να υποσκελίζουν την οδική συμπεριφορά. Φυσικά ο στόχος του δεν είναι να ξύνεις μαρσπιέ από στροφή σε στροφή, αλλά να μπορείς να οδηγήσεις άφοβα σε κάθε διαδρομή, όσο απαιτητική και αν είναι. Έτσι, θα πρέπει να πιέσεις αρκετά για να δεις το όριο των αναρτήσεων –πλαισίου, το οποίο έρχεται προοδευτικά με κάποια κουνήματα χωρίς όμως να φοβίζει. Δυστυχώς τη μέρα της φωτογράφησης ο καιρός δεν μας άφησε να κάνουμε εικόνα τα λεγόμενά μας, καθώς η βροχή μας έκανε συνεχώς παρέα... Όπως προαναφέραμε τα 188 κιλά της κρύβονται καλά, αλλά αρκούν τα 25 άλογα και στον αυτοκινητόδρομο;  Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά η λειτουργία και η ελαστικότητα του κινητήρα επιτρέπουν να βγεις από τα αστικά τείχη για μια εκδρομή  χωρίς να το σκέφτεσαι δύο φορές. Ο κινητήρας δεν πρόκειται να παραπονεθεί ούτε να σε ενοχλεί με ανεπιθύμητους κραδασμούς και έτσι μπορείς να κρατάς ταχύτητες κοντά στα 120χλμ/ώρα συνεχώς, παρότι η τελική στο κοντέρ περιορίζεται στα 140 χλμ/ώρα. Όταν χρειαστεί να φρενάρεις, ακόμα και από την τελική ταχύτητα, θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από την δύναμη όσο και από την αίσθηση των φρένων που κάνουν άριστα την δουλειά τους και κατατάσσονται στα κορυφαία της κατηγορίας.  Μια εκδρομή όμως ειδικά στην Ελλάδα, όλοι γνωρίζουμε ότι δεν περιλαμβάνει μόνο καλή άσφαλτο και αυτός είναι ο λόγος που οι Adventure μοτοσυκλέτες έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία. Το V-Strom 250 παρά τον 17άρη μπροστινό τροχό, θα κάνει πολλούς αναβάτες να πατήσουν για πρώτη φορά στο χώμα και να εξερευνήσουν νέα μέρη, αφού ο γραμμικός κινητήρας και οι διαδρομές των αναρτήσεων το επιτρέπουν, αφήνοντας ουσιαστικά μόνο το στενό τιμόνι να χαλάει την Off-road  εικόνα. 

    • NEKTARIOS

      Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

        2
    • Ιωσηφ

      Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

        1
    • Alex

      Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

        1
    • Φίλων

      Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

       
    • χρηστος

      εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

        2
    • Vlassis

      Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

        13
    • Γιαννης

      Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

        33