Χαμηλή σιλουέτα με adventure στοιχεία απο τη σειρά V-Strom.

Κάτω απο την ευανάγνωστη LCD οθόνη, υπάρχει παροχή 12V για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

Η άποψή μας

Η Suzuki αποφάσισε να μεταφέρει τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς V-Strom σε μεγαλύτερο εύρος αναβατών, κάνοντας το νέο μοντέλο κατάλληλο όχι μόνο για πρώτη μοτοσυκλέτα αλλά και για καθημερινό commuter που μπορεί να κάνει τα πάντα. Μπορεί να υστερεί σε απόλυτα νούμερα έναντι του ανταγωνισμού, αλλά στην καθημερινή συμβίωση μαζί του η ιπποδύναμη θα έρθει σε δεύτερη μοίρα, αφού θα εκτιμήσεις την λειτουργία του κινητήρα και την ευκολία που σε κάνει να επικεντρώνεσαι μόνο στην οδήγηση. 


Κινητήρας   
Τύπος  4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)  248
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 Χ 55,2
Συμπίεση (:1) 11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  25/8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,35/6.500
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  17,3
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 4,2
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Δ/Α
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/290, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-17
Ελαστικό Π 140/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.150
Πλάτος (χλστ.) 790
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Βάρος (κιλά)  188
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/O
Τraction Control / Ρυθμ.  O/O
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  O
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/O
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  O
Χειρολαβές / Σχάρα  N/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N

  • NEKTARIOS

    Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

      2
  • Ιωσηφ

    Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

      1
  • Alex

    Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

      1
  • Φίλων

    Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

     
  • χρηστος

    εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

      2
  • Vlassis

    Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

      13
  • Γιαννης

    Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

      33