Το μεγάλο προφίλ του ελαστικού βοηθάει στις χωμάτινες διελεύσεις. Τα φρένα έχουν την απαραίτητη δύναμη, αλλά και σωστή αίσθηση.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Σίγουρες λύσεις

    Το μικρό V-Strom, όπως και οι περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας του εφοδιάζεται με ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο κρύβεται επιμελώς πίσω από πλαστικά καλύμματα. Από ατσάλι είναι κατασκευασμένο και το ψαλίδι που φιλοξενεί το πίσω αμορτισέρ χωρίς μοχλικό και διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου, ενώ στο εμπρός μέρος συναντάμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις. Στον τομέα των φρένων εξοπλίζεται με δυο κυματιστά δισκόφρενα 290 και 240 χιλιοστών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ABS που προέρχεται από την Bosch και αναλαμβάνει να κρατήσει σε επαφή με το δρόμο τους 10κτινους τροχούς των 17 ιντσών. Για να δώσει το απαραίτητο adventure στοιχείο και να αυξήσει την συνολική διάμετρο του 17αρη μπροστινού τροχού που  περιορίζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, η Suzuki τοποθέτησε εμπρός ελαστικό με μεγαλύτερο προφίλ 110/80-17.

    • NEKTARIOS

      Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

        2
    • Ιωσηφ

      Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

        1
    • Alex

      Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

        1
    • Φίλων

      Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

       
    • χρηστος

      εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

        2
    • Vlassis

      Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

        13
    • Γιαννης

      Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

        33