Χάρη στα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, ο γνωστός μας 300αρης F4 αδυνάτισε 3 ολόκληρα κιλά.

Ο κινητήρας ταιριάζει «γάντι» στον χαρακτήρα και τον σκοπό του Beverly. Καίει λίγο, είναι απόλυτα επαρκής σε ισχύ, συμφωνεί και με Euro 4.

Κινητήρες

Οι μονοκύλινδροι  υδρόψυκτοι κινητήρες των 278 κ.εκ. χαρίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις στα δύο scooter. Το Sym είναι πιο δυνατό παντού, αφού ο F4 αποδίδει 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Το Piaggio ακολουθεί με απόδοση 21 ίππων στις 7.250 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 2,3 kg-m στις 5.750 σ.α.λ. Η διαφορά ιπποδύναμης αντικατοπτρίζεται και στις μετρήσεις επιδόσεων με το 0-50 να διαρκεί 3,1 δεύτερα για το HD και 3,6 για το Beverly. Το Sym σπάει το φράγμα των πρώτων 100 χλμ./ώρα σε 10,5 δεύτερα και ολοκληρώνει το 50-100 σε 7,3 δευτερόλεπτα. Οι αντίστοιχες μετρήσεις για το Piaggio είναι 12,36 για τα πρώτα 100 και 8,85 για το 50-100. Οι τιμές καταναλώσεως είναι εφάμιλλες, όμως το μικρότερο ρεζερβουάρ του HD θα σε στείλει συντομότερα στο πρατήριο για ανεφοδιασμό. Σημαντική λεπτομέρεια η ύπαρξη συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ASR στον στάνταρ εξοπλισμό του Beverly, που προστατεύει τον αναβάτη από δυσάρεστες εκπλήξεις σε γλιστερό οδόστρωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

  • Kyriakos

    Αν είναι να χαλάσει το κοντέρ και σε αυτό το beverly σε λίγο καιρό και να μην μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αφού δεν το υποστηρίζει η αντιπροσωπία ως ανταλλακτικό, άσε καλύτερα... Μακρυά και αγαπημένοι...

      14