Οι δύο κατασκευαστές έχουν επιλέξει την κλασική λύση του ατσάλινου πλαισίου με διπλή σωληνωτή διάταξη. Ούτε στο τομέα της ανάρτησης έχουμε εκπλήξεις, με το τηλεσκοπικό πιρούνι στον εμπρός τροχό και τα διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 4 θέσεων στον πίσω, να φροντίζουν για την απόσβεση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος. Όσον αφορά τα φρένα, το Beverly είναι διαθέσιμο με το ABS στον βασικό εξοπλισμό του, ενώ φέρει εμπρός και πίσω δίσκους 300 και 240 χιλιοστών αντίστοιχα, που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Δυνατά τα φρένα του HD με δίσκο διαμέτρου 288 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και ένα δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης. To δικάναλο σύστημα ABS, είναι της Bosch 9.1. Η μέτρηση επιβράδυνσης από τα 100 στα 0 έδειξε σχεδόν ισοπαλία αφού το Beverly κατάφερε να ακινητοποιηθεί στα 48 μέτρα, 1 μέτρο πριν από το HD.
Αν είναι να χαλάσει το κοντέρ και σε αυτό το beverly σε λίγο καιρό και να μην μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αφού δεν το υποστηρίζει η αντιπροσωπία ως ανταλλακτικό, άσε καλύτερα... Μακρυά και αγαπημένοι...
Αν είναι να χαλάσει το κοντέρ και σε αυτό το beverly σε λίγο καιρό και να μην μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αφού δεν το υποστηρίζει η αντιπροσωπία ως ανταλλακτικό, άσε καλύτερα... Μακρυά και αγαπημένοι...