Στο δρόμο

    Ο βασικός προορισμός των scooter είναι οι άνετες καθημερινές μεταβάσεις, με τα δύο 300-άρια του συγκριτικού να ασπάζονται αυτή τη φιλοσοφία και να την διανθίζουν με τόνους πολυχρηστικότητας. Η θέση οδήγησης είναι παρόμοια και σε κανένα από τα δύο scooter δεν θα αισθανθείς να κουράζεσαι ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα πάνω στη σέλα τους. Sym και Piaggio, θα υπερκεράσουν με ευκολία σφιχτά μποτιλιαρίσματα και δρόμους με στενά περάσματα, όμως το HD με τις ελαφρώς πιο μαζεμένες διαστάσεις, μοιάζει πιο ευέλικτο στους ελιγμούς και τις αλλαγές κατευθύνσεων, απόρροια του μικρότερου βάρους και του δυνατότερου κινητήρα. Ο 300-άρης F4 είναι ομαλός σε λειτουργία και δυνατός σε απόδοση. Χαρίζει άμεσες εκκινήσεις στα φανάρια και γρήγορες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, ενώ έχει και μεγαλύτερη τελική στα 133 πραγματικά χλμ./ώρα. Το Beverly δίνει έμφαση στην πολιτισμένη λειτουργία και όχι στις απόλυτες επιδόσεις και στο τέρμα γκάζι. Η απόδοση του είναι εντελώς γραμμική, χωρίς κανένα ξέσπασμα αλλά ούτε και αίσθηση εγκατάλειψης μέχρι και την τελική των 125 χλμ./ώρα. Το στάνταρ traction control συνιστά πλεονέκτημα έναντι του HD και μόνο διακοσμητικό δεν είναι στους ελληνικούς γλιστερούς δρόμους. Σε επίπεδο πρακτικότητας, το Beverly διαθέτει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και στο ντουλαπάκι στην ποδιά, όμως το HD ισοφαρίζει την κατάσταση με το top box στο στάνταρ εξοπλισμό. Ο μικρότερος πίσω 14-άρης τροχός του Beverly, δεν στερεί πόντους από την οδική συμπεριφορά του Ιταλού.  Ο αναβάτης απολαμβάνει μια αίσθηση σταθερότητας και ακρίβειας, στοιχείο που σαφώς ενισχύεται και από τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών. Οι αναρτήσεις κυμαίνονται προς το σκληρό συμβάλλοντας έτσι στην απαιτούμενη σταθερότητα σε πιο έντονους χειρισμούς και μεγαλύτερες κλίσεις, όμως τα πίσω αμορτισέρ, σε έντονες κακοτεχνίες του δρόμου λειτουργούν απότομα και θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες. Τα φρένα του μοντέλου είναι όσο δυνατά πρέπει για να σταματήσουν το Beverly από όλες τις ταχύτητες και το ABS επεμβαίνει με σωστό τρόπο. Το νέο HD παραμένει στιβαρό και ακλόνητο, θα πατήσει σταθερά στο έδαφος και σου επιτρέπει να στρίψεις με ασφάλεια. Οι αναρτήσεις απορροφούν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος, αλλά η σφιχτή ρύθμιση μπορεί να ενοχλήσει σε συνεχόμενες λακκούβες. Βασικό ρόλο επιτελούν και οι τροχοί των 16 ιντσών και στους δύο τροχούς, οι οποίοι χαρίζουν στο HD πολύ καλή οδική συμπεριφορά και μεταφέρουν σωστή αίσθηση στον οδηγό. Αντίστοιχα καλή είναι και η λειτουργία του συστήματος πέδησης, το οποίο εξασφαλίζει δυνατές επιβραδύνσεις, με το φρένα να είναι προοδευτικά κα χωρίς να γίνεται άσκοπη χρήση του ABS. Τα δύο premium 300-άρια δεν θα πουν όχι σε υπεραστικά δρομολόγια, παρόλο που μοιράζονται το κοινό μειονέκτημα  της έλλειψης ζελατίνας για προστασία από τον αέρα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • Kyriakos

      Αν είναι να χαλάσει το κοντέρ και σε αυτό το beverly σε λίγο καιρό και να μην μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αφού δεν το υποστηρίζει η αντιπροσωπία ως ανταλλακτικό, άσε καλύτερα... Μακρυά και αγαπημένοι...

        14