Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό
  • Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό

Sym Joyride 300: Με TCS, 4-πίστονη ακτινική και 16άρη τροχό

- GT Scooter με 16άρη μπροστινό τροχό.
- Με 4-πίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός.
- Δικάναλο ABS της Continental & TCS.
- Με 300χλμ αυτονομία και 3,7λτ κατανάλωση.

GT Scooter με 16άρη μπροστινό τροχό

Η χάρη ενός SYM Joyride 300 που ξεκίνησε από την Ελλάδα με τον γνωστό ταξιδιωτικό - αρθρογράφο Κωνσταντίνο Μητσάκη και έφτασε μέχρι τα έγκατα της Μέσης Ανατολής διασχίζοντας 4 χώρες, Ισραήλ, Τουρκία, Ιράκ και Ιορδανία μέσα σε 20 ημέρες διανύοντας 4000 χιλιόμετρα είναι κάτι το συναρπαστικό τόσο για τον αναβάτη όσο και για το Scooter. Σημαντικό κομμάτι σε ένα GT είναι η κύλιση των τροχών, όπου το Joyride έχει έναν από τους πιο επιτυχημένους συνδυασμούς διαστάσεων των τροχών, με 16 ίντσες μπροστά και 14 πίσω. Η καθημερινότητα, τα ταξίδια και oi εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου απαιτούν αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, ο οποίος ανέρχεται στα 35 λίτρα, ικανός να χωρέσει ένα Full face κράνος και διάφορα άλλα αντικείμενα. Δεν θα μπορούσε να λείπει από τον κατάλογο του και μία επιπλέον θέση για διάφορα έγγραφα ή το κινητό τηλέφωνο όπου εκεί θα βρούμε και μία θύρα USB 5V 2A, που βρίσκεται δεξιά στο εσωτερικό της ποδιάς. Ακριβώς δίπλα συναντάμε τον διακόπτη που η ενεργοποίηση γίνεται μέσω Keyless 2.0 συστήματος εκκίνησης χωρίς την χρήση κλειδιού, ακόμη και όταν η μπαταρία του πομπού είναι χαμηλή.

Με 4-πίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός

Οι πτυχές των φρένων έχουν ένα σπέσιαλ στοιχείο που συναντάμε επί των πλείστον μόνο σε μεγάλες κυβισμού μοτοσικλέτες ή σε ακριβότερα μοντέλα γενικώς, οπότε πρέπει να αναφέρουμε ότι πιέζοντας την μανέτα του μπροστινού φρένου, ρίχνει πραγματικά «άγκυρα» η τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, γαντζώνοντας τα τακάκια του δίσκου των 260 χιλιοστών. Βέβαια, μην νομίζουμε ότι πίσω θα συναντήσουμε κάτι λιγότερο από μία διπίστονη δαγκάνα με δίσκο των 240 χιλιοστών. Η μάχη που θα δώσουνε οι τροχοί για να μην «ντροπιαστούν», είναι ανάμεσα στις διαστάσεις των 110/70/16 μπροστά και 140/70/14 πίσω. Το δύσκολο έργο πέφτει στους «ώμους» των αναρτήσεων, διότι έκτος το ότι φιλτράρουν περίτεχνα τις ανωμαλίες του δρόμου, πρέπει να μείνουν ακλόνητοι στα φρένα πανικού, για αυτό και μπροστά απαρτίζεται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι των 115 χιλιοστών και πίσω από δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (ως την προφόρτιση ελατηρίου) με διαδρομή 100 χιλιοστά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δικάναλο ABS της Continental & TCS

Όταν ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 26 ίππων στις 8.000 στροφές ανά λεπτό και ροπή 26Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό, χρειάζεται για να επιβραδύνει σε απότομο φρενάρισμα, 48 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα στα 0 και συναντήσει ολισθηρό οδόστρωμα, το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS της Continental αναλαμβάνει ρόλο «ασφαλίτη» για να μην διαταραχθεί η ψυχική μας υγεία. Στην αντίπερα όχθη και στο τσακίρ κέφι, μας πιάνει να ανοίξουμε το δεξί γκρίπ με σθένος κάνοντας τα 0-100χλμ/ώρα σε 12,6 δευτερόλεπτα, τα 0-50χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ από τα 40χλμ/ώρα στα 80χλμ/ώρα να έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα, με ενεργό προστάτη το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS.

Με 300χλμ αυτονομία και 3,7λτ κατανάλωση

Για να επιτευχθεί ο στόχος ενός μακρινού ταξιδιού ή οι καθημερινές υποχρεώσεις μαζί του με όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα, το ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα κοντά στα 300 χιλιόμετρα, με μεικτή κατανάλωση τα 3,7λτ/100χλμ.. Ο οπίσθιος φωτισμός του είναι μαύρος με γραφικά λευκού και κόκκινου απεικονίζοντας τα μέσα σε μία έγχρωμη LCD οθόνη, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως είναι το στροφόμετρο, το ταχύμετρο, η στάθμη καυσίμου, η τάση μπαταρίας, ο ολικός χιλιομετρητής, ο μερικός χιλιομετρητής και η θερμοκρασία κινητήρα. Οι εργονομικές ανέσεις που διαθέτει θα καταστούν κάτι παραπάνω από χρήσιμες, καθώς διαθέτει επίπεδο πάτωμα, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα σε 2 θέσεις και η απόσταση των 765 χιλιοστών που χωρίζει την σέλα από το έδαφος θα προσφέρει εργονομικές ανέσεις, ικανοποιώντας όλα τα αναστήματα. Τέλος, τα LED φωτιστικά σώματα θα προσφέρουν επαρκή φωτισμό κατά τις νυχτερινές ώρες και οι διπλοί προβολείς των δύο σειρών με τα 28 LED θα είναι πάντα σε ετοιμότητα με τα φώτα ημέρας DRL.

Η τιμή του είναι στα 4.795,00 ευρώ.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA