Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι
  • Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι

Sym Maxsym 400: Σύστημα Keyless, TCS & EBL και Full γκάζι

- Με νέο άκαμπτο σωληνωτό πλαίσιο.
- Με σύστημα ασφαλείας απότομης επιβράδυνσης EBL.
- Νέος κινητήρας με 34 ίππους, πολύ γρήγορος στα 400άρια.
- Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη στα 5.895 ευρώ.

Με νέο άκαμπτο σωληνωτό πλαίσιο

Η κατηγορία των GT Scooter, όπως δικαίως εντάσσεται το SYM Maxsym 400, αποτελεί μία λύση καθημερινής μετακίνησης και αποδράσεων εκτός του κλεινόν άστυ. Η SYM προκειμένου να μειώσει το βάρος στο Maxsym, τοποθέτησε ένα νέο ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο, τύπου χωροδικτυώματος, δίνοντας έμφαση στην επεξεργασία νέων υλικών για να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα για μεγαλύτερη σχετική ακαμψία. Σε αυτό το έργο συμβάλει το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών με διαδρομή 120 χιλιοστά και τα δύο πίσω ρυθμιζόμενα αμορτισέρ προς την προφόρτιση ελατηρίου. Τελευταία τα Scooter έχουν ισχυρότερα φρένα και από μικρά μοντέλα μοτοσικλετών, κάτι που είναι ελπιδοφόρο στην εξέλιξη της ασφαλής και έγκαιρης ακινητοποίησης του δικύκλου. Το 400άρι GT είναι εξοπλισμένο σωληνάκια υψηλής πιέσεως, όπου μπροστά 2 δίσκους σε σχήμα μαργαρίτας των 275 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και πίσω έναν δίσκο, αντιστοίχων προδιαγραφών. Βεβαίως, δεν μπορεί να λείπει από τον κατάλογό του, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS (Anti-lock braking system), που λειτουργεί μαζί με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS (Combined Braking System). Αρκετοί αναβάτες θα πατάνε καλά κάτω στο έδαφος μιας και η απόσταση που χωρίζει σέλα με οδόστρωμα, είναι στα 800 χιλιοστά.

Με σύστημα ασφαλείας απότομης επιβράδυνσης EBL

Τα Scooter πλέον είναι εφοδιασμένα με αρκετά ηλεκτρονικά υποβοηθήματα ως προς την ασφάλεια του αναβάτη. Ένα από αυτά, είναι το σύστημα ειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (Emergency Brake Light System), όπου την στιγμή που ασκείται η έντονη πίεση στις μανέτες, το πίσω LED φανάρι με τα φλας αναβοσβήνει σε γρήγορο ρυθμό, ειδοποιώντας τα πίσω οχήματα. Αρκετές φορές έχει χρειαστεί να κλείσουμε το γκάζι απότομα, καθώς στο απότομο άνοιγμα του, βρίσκοντας ολισθηρό οδόστρωμα, ο πίσω τροχός τείνει να γλιστρήσει. Για αυτό και είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού (Traction Control System). Μία χρηστική κίνηση που συναντάμε στο Maxsym είναι το αυτόματο χειρόφρενο κατά την χρήση της τοποθέτησης του πλαϊνού σταντ. Όλες τις χρήσιμες πληροφορίες θα τις βρούμε σε μία LCD οθόνη, η οποία θα μας δείχνει την στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, τάση μπαταρίας, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, περικλείοντας την, με δύο αναλογικά όργανα, του στροφόμετρου και του ταχύμετρου. Μην παραλείψουμε τους εμπρός Led προβολείς, οι οποίοι είναι πολύ ισχυροί φέροντας καλά αποτελέσματα όταν το φως της ημέρας φύγει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέος κινητήρας με 34 ίππους, πολύ γρήγορος στα 400άρια

Το νέο Maxsym κινείται παντού με άνεση, μιας και η νέα σχεδίαση του φίλτρου αέρα είναι πιο συμπαγής, με αποτέλεσμα να τραβάει με σθένος, από τις χαμηλές στροφές. Λίγο πριν αγγίξει το απόλυτο νούμερο των 400κ.εκ ο νέος εύστροφος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 399κ.εκ με ψεκασμό Keihin, αποδίδει 34 ίππους στις 6.750σ.α.λ και ροπή η οποία ανέρχεται σε 39,5Nm στις 5.250σ.α.λ.. Η νέα «καρδιά» του σε σχέση με τον προκάτοχο, είναι ζωηρή, με άμεση απόκριση γκαζιού και με σημαντικό στοιχείο την εξάλειψη των κραδασμών, φτάνοντας τα 153 χιλιόμετρα ως τελική ταχύτητα. Οι εκκινήσεις που προσφέρει στο άνοιγμα του γκαζιού είναι εκπληκτικές, ειδικά από τα 40-80χλμ/ώρα το τσαγανό του θα διαρκέσει αγέρωχο μέχρι και τα 120χλμ/ώρα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι τα 0-100 τα έκανε σε 8,8 δευτερόλεπτα, τα 0-50 σε 2,5 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ των 50-100χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα. Με το 13 λίτρων ρεζερβουάρ, θα φτάσουμε να διανύσουμε με ένα γέμισμα κοντά στα 280 χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση σε μεικτή χρήση τα 4,4λτ/100 χιλιόμετρα.

Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη στα 5.895 ευρώ

Έχοντας προσφέρει ήδη επιδόσεις, ευελιξία και αποδόσεις, το μόνο που μένει να δούμε είναι πως τα πάει στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων. Δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο από τον φωτιζόμενο χώρο των 56 λίτρων, από το να μπορεί να φιλοξενήσει στον κουβά κάτω από τη σέλα, τουλάχιστον 2 Full face κράνη και διάφορα μικροπράγματα. Εννοείται ότι το κάνει με μεγάλη επιτυχία, καθώς ανοίγουμε τη σέλα ηλεκτρικά και βλέπουμε ότι ανοίγει σε θέση 45ο, διευκολύνοντας την πρόσβαση για να διαχειριστούμε την αποθήκευση τους. Επιπλέον διαθέτει δύο μικρά ντουλαπάκια των 30 εκατοστών στο εσωτερικό της ποδιάς, δίπλα από τον διακόπτη της μίζας, τα οποία δεν κλειδώνουν και το ένα από αυτά φέρει θύρα USB QC 3.0, με επιπλέον θήκη για τοποθέτηση μικρών εγγράφων πάνω στο πορτάκι. Η ενεργοποίηση του Maxsym 400 γίνεται μέσω Keyless τεχνολογίας. Το ταξίδι γίνεται εύκολη υπόθεση, καθώς η ζελατίνα μπορεί να τοποθετηθεί στην υψηλότερη θέση εκ` των δύο που διαθέτει, χωρίς την χρήση εργαλείων.

Η τιμή του είναι 5.895,00 ευρώ.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA