CFMOTO 650MT

    Τιμή: 6.190 ευρώ
     
    Το 650MT συγκεντρώνει τα καλύτερα δεδομένα της μεσαίας adventure κατηγορίας και σε προκαλεί να υπογράψεις μαζί του, την καταλληλότερη συμφωνία αγοράς, χωρίς  παραχωρήσεις. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 840 χιλιοστά και δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, χάρη στο στενότερο εμπρός της μέρος.
    Το αφρώδες υλικό προσφέρει ξεκούραστες πολύωρες βόλτες για τον οδηγό, όμως ο συνεπιβάτης αν και έχει χειρολαβές στη διάθεση του, έχει μικρότερο τμήμα στη διάθεση του και θα χρειαστεί ενδιάμεσες στάσεις στις συντροφικές εξορμήσεις. Ο υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 649 κυβικών εκατοστών, μπορεί να μοιάζει αρκετά με αυτόν που φορούσαν τα ER6 της Kawasaki, αφού πάνω σε αυτό βασίστηκαν αρχικά οι μηχανικοί της CFMoto, όμως εντέλει κατάφεραν να κατασκευάσουν ένα εξαιρετικό μοτέρ και να το φέρουν στα μέτρα του ΜΤ. Η απόδοση του φτάνει τους 61 ίππους στις 8.750σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει  τα 6,3 κιλά στις 7.000σ.α.λ. Η διάταξη του ατσάλινου πλαισίου είναι σωληνοειδής και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Στις αναρτήσεις το εμπρός πιρούνι είναι ανεστραμμένο, με διαδρομή 140 χιλιοστών και ρυθμίζεται πολύ εύκολα ως προς την απόσβεση συμπίεσης, μέσω ενός περιστρεφόμενου κοχλία στο επάνω μέρος των καλαμιών. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένα έκκεντρα τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ, με 145 χιλιοστά διαδρομής και δυνατότητα για ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Για την πέδηση, η CFMoto έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην Ισπανική εταιρία φρένων J.Juan. Όσον αφορά μπροστά, οι δαγκάνες δύο εμβόλων, επιβραδύνουν τους διπλούς δίσκους των 300 χιλιοστών, υποβοηθούμενες από τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Μια δαγκάνα μονού εμβόλου με μόνο δίσκο 240 χιλιοστών, αποτελούν το αντίστοιχο ζευγάρι του πίσω τροχού. Το δικάναλο σύστημα ABS, προέρχεται από την Continental.