HONDA NC 750X

    Τιμή: 9.550 ευρώ

    Το X έχει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Το μεγάλο ατού του NC 750 X στον πρακτικό τομέα δεν είναι άλλο από τον αποθηκευτικό χώρο στην θέση, που σε μια συμβατική μοτοσικλέτα βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Μάλιστα, στην νέα έκδοση, έχει αυξηθεί η χωρητικότητα του στα 22 λίτρα. Μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και όχι μόνο και πραγματικά λύνει τα χέρια του αναβάτη στο θέμα τις μεταφοράς / αποθήκευσης αντικειμένων, θυμίζοντας scooter σε επίπεδο πρακτικότητας. Ο κινητήρας εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro4, χωρίς να μεταβληθεί η απόδοση του, ως εκ τούτου δηλαδή, η ισχύς του παραμένει στους 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή του στα 6,9 kg-m, στις 4.750σ.α.λ. Η κοινή πλατφόρμα της σειράς των NC, έχει ως κύριο δομικό τμήμα ένα ανοικτό, διπλό πλαίσιο, με κάποια στοιχεία χωροδικτύωσης στο εμπρόσθιο τμήμα του. Στις αναρτήσεις, τα μεγάλα νέα αφορούν στο πιρούνι SDBV, δηλαδή “Showa Double Bending Valves”, μια απλή τεχνολογία της Showa που επιτυγχάνει τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας των cartridge πιρουνιών, χωρίς την πολυπλοκότητα, το βάρος και το κόστος αυτών. Στη πίσω ανάρτηση συναντάμε μονό αμορτισέρ με έδραση σε μοχλικό και διαδρομή 150 χλστ. Στον τομέα των φρένων, λάμπει δια της απουσίας του ο δεύτερος δίσκος μπροστά, με τον μονό, διαμέτρου 320 χλστ και συνεργαζόμενο με (νέα) διπίστονη δαγκάνα να αναλαμβάνει το έργο της πέδησης, σε συνεργασία με ένα μόνο δίσκο 240 χλστ., πίσω.