Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει! Σε ό,τι αφορά στην… φιλοξενία, το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., ωστόσο έχουν σημειωθεί αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Αποδίδει 69 ίππους στις 8800σ.α.λ και 6,3 kg-m ροπής στις 6500. Το σύστημα Low RPM Assist, τσιμπά ελαφρά το γκάζι του κινητήρα όποτε χρησιμοποιεί κανείς τον συμπλέκτη ή όποτε οι στροφές πέσουν πολύ χαμηλά. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη στο V-Strom 650. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν άλλαξε και πολύ καλά έκανε λέμε εμείς, καθώς αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του V-Strom! «Τέρας» ακαμψίας, ελαφρύ και πολύ στιβαρό. Το πιρούνι παραμένει συμβατικό με διάμετρο 43 χλστ., έχει όμως απολέσει την δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ πίσω, εξακολουθεί να ρυθμίζεται με εξωτερική στρόφιγγα ως προς την προφόρτιση, προσφέροντας και ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς. Τα φρένα είναι ένα πεδίο όπου δεν σημειώθηκαν αλλαγές, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. συνεργάζονται με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα αναλαμβάνει την πέδηση πίσω.