Το GT εφοδιάζεται με το ίδιο μηχανικό σύνολο, που φέρει και το αδερφάκι του Χ. Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας διαθέτει 4 βαλβίδες και έχει υδρόψυκτη λειτουργία. Με χωρητικότητα που ανέρχεται στα 350 κυβικά εκατοστά, αποδίδει 34 ίππους στις 7. 500 σ.α.λ, με τη μέγιστη ροπή να βρίσκεται στα 3,57 kg-m στις 6.000 σ.α.λ., τιμές που αντιστοιχούν στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί, ώστε ο κινητήρας να προσφέρει ομαλή λειτουργία και υψηλά επίπεδα άνεσης. Γι΄αυτό το λόγο έχουν χρησιμοποιηθεί βάσεις από καουτσούκ στην έδραση του, οι οποίες εξαλείφουν τους κραδασμούς χωρίς να μειώνουν την ακαμψία. Επιπρόσθετα, ένας αντικραδασμικός άξονας αντισταθμίζει τις δυνάμεις αδράνειας, μειώνοντας τους κραδασμούς στο ελάχιστο δυνατό. Η μετάδοση ισχύος γίνεται φυσικά μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Το traction control, ανήκει στον εξτρά εξοπλισμό και προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας σε ολισθηρές καταστάσεις.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου!
όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή;
και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί;
αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης).
Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Το μεγάλο σέρβις πανάκριβο.αν ρωτήσετε το κόστος θα δειτε
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!