Η άγρια εμφάνιση δεν σημαίνει απαραιτήτως και άβολη θέση οδήγησης και αυτό είναι κάτι που καταλαβαίνεις αμέσως μόλις κάτσεις στην αναπαυτική σέλα. Η τελευταία διαθέτει το απαραίτητο αφρώδες και σωστές διαστάσεις, ενώ το ύψος της στα 780χιλ από το έδαφος δεν στέκεται εμπόδιο στην καθημερινότητα. Το τιμόνι βρίσκεται σχετικά ψηλά και μακριά από το σώμα του αναβάτη, ενώ η θέση των μαρσπιέ ολοκληρώνει το εργονομικό τρίγωνο που αποδεικνύεται άνετο, σύμφωνα με τα δεδομένα της κατηγορίας. ¶νετα θα αισθανθεί και ο συνεπιβάτης χάρη στο αφρώδες της σέλας αλλά και στην κρυφή χειρολαβή στο πίσω μέρος της, που αν και λιλιπούτεια συμβάλλει στην στήριξή του.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευδιάκριτη TFT οθόνη 3,5 ιντσών η οποία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και εσκεμμένα δεν εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις της, καθώς μια μεγαλύτερη θα έμοιαζε παράταιρη σε σχέση με το υπόλοιπο σύνολο. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι είναι ελλιπής καθώς μέσα από τις 4 διαφορετικές απεικονίσεις (ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης) και το εύχρηστο μενού έχεις πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η περιήγηση γίνεται εύκολα μέσω των διακόπτων στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από την ποιότητά τους αλλά και από τον κρυφό φωτισμό σε κόκκινο χρώμα που εντυπωσιάζει το βράδυ. Τον τομέα της πρακτικότητας ενισχύει το cruise control αλλά και το σύστημα keyless για την εκκίνηση και το κλείδωμα του τιμονιού, επιτρέποντας να έχει ς το κλειδί στην τσέπη σου και να το χρησιμοποιείς μόνο στον ανεφοδιασμό.