Κοιτώντας μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται να έχει ξεπηδήσει από τους αγώνες ταχύτητας, το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι η άνεση. Και όμως η νέα Panigale όσο και αν ακούγεται περίεργο εκπλήσσει ευχάριστα, όντας από τις πιο άνετες, αν όχι η πιο άνετη σύγχρονη superbike. Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει χωρίς να ξενίζει τίποτα όταν καθίσεις στην αρκετά μαλακή σέλα της. Τα ανοικτά κλιπ όν είναι αρκετά κοντά στο σώμα και το ρεζερβουάρ αγκαλιάζει τα πόδια που πατούν εύκολα στο έδαφος όταν χρειαστεί λόγω του μικρού συνολικά πλάτους. Μελετημένη σχεδίαση που επιτρέπει από γρήγορη οδήγηση στην πίστα μέχρι βόλτες σε δημόσιο δρόμο, χωρίς να πιάνεσαι μετά από 100 μέτρα. Το επόμενο σημείο που σε εντυπωσιάζει, είναι η έγχρωμη οθόνη TFT 5΄΄ υψηλής ανάλυσης (800Χ480) που αναλαμβάνει χρέη πίνακα οργάνων, παρέχοντας πληθώρα πληροφοριών όπως ολικό χιλιομετρητή, Trip 1, Trip 2, υπολογιστή ταξιδίου, θερμοκρασία αέρα, ρολόι, χρονόμετρο κ.α.
Κεντρικό ρόλο έχει το στροφόμετρο που εσωτερικά διαθέτει δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, αριστερά του βρίσκεται το ταχύμετρο, ενώ στο δεξί μέρος εμφανίζονται οι παράμετροι για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η αρχική οθόνη έχει δύο τρόπους απεικόνισης (Track και Road), ενώ με τους διακόπτες στο αριστερό κλιπ ον αποκτάς πρόσβαση σε ένα πλήρες, γρήγορο και φιλικό μενού, όπου μπορείς να ρυθμίσεις κυριολεκτικά τα πάντα, από το επίπεδο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων μέχρι τις ημιενεργητικές αναρτήσεις… Προαιρετικά διατίθεται χρονόμετρο και αναλυτής δεδομένων για την πίστα με GPS, και δυνατότητα για σύνδεση με Bluetooth.