Η σέλα απέκτησε μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αλλά το στενό εμπρός της μέρος δίνει εύκολη πρόσβαση. Αρκετά άνετη και με μεγάλα τμήματα και για τους δύο επιβαίνοντες.

Νέα προσθήκη ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Πλήρης σε πληροφόρηση, αλλά μπερδεύει στην ανάγνωση των ενδείξεων όταν έχει κόντρα ήλιο.

Το ρύγχος έχει μικρύνει σε μήκος για περισσότερη ομοιογένεια του μπροστινού τμήματος. Η μεγαλύτερη κατά 20 χιλιοστά σε ύψος ζελατίνα προσφέρει βελτιωμένη κάλυψη από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης.

Ο νέος συμπλέκτης ελάφρωσε κατά 45% και είναι τόσο ελαφρύς που νομίζεις ότι έχει κοπεί η ντίζα.

Ο νέος συμπλέκτης ελάφρωσε κατά 45% και είναι τόσο ελαφρύς που νομίζεις ότι έχει κοπεί η ντίζα.

Ανεση – Εργονομία

Αλλαγές είχαμε και σε επίπεδο εργονομίας προς όφελος του αναβάτη.  Η σέλα έχει αυξήσει το ύψος της από το έδαφος στα 830 χιλιοστά, ωστόσο έχει διατηρηθεί η εύκολη πρόσβαση και κατά συνέπεια η καθημερινή ευχρηστία, χάρη στο στενό εμπρός τμήμα της. Είναι αφράτη σε αίσθηση και εξασφαλίζει ξεκούραστες μετακινήσεις σε οδηγό και συνεπιβάτη. Η ζελατίνα εξακολουθεί να μην ρυθμίζεται, αλλά ψήλωσε κατά 20 χιλιοστά και σε συνδυασμό με  την βελτιωμένη αεροδυναμική, προσφέρει περισσότερη προστασία από τον αέρα στον ανοιχτό δρόμο. Ο νέος, πλήρως εξοπλισμένος πίνακας οργάνων έχει μεγαλύτερη ψηφιακή LCD οθόνη, που διαθέτει δείκτη επιλεγμένης σχέσης και Shift Light για ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ανά 250 στροφές μεταξύ 5.000 έως 8.750σ.α.λ. Για όσους θέλουν να εξοπλίσουν περαιτέρω το δικό τους CB και να το κάνουν ακόμα πιο έτοιμο για περιπέτεια, η Honda έχει φροντίσει να τους παρέχει ένα πλούσιο κατάλογο με αξεσουάρ που περιλαμβάνει κεντρικό σταντ, σχάρα, Top-Box 35 λίτρων, βάσεις και πλαϊνές βαλίτσες, LED προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, κάγκελα προστασίας, φιμέ ζελατίνα, Tank Bag, έξοδο ρεύματος, διακοσμητικές αυτοκόλλητες ταινίες τροχών.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Κώστας

    Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.

      2
  • filippe

    Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.

      134