Αλλαγές είχαμε και σε επίπεδο εργονομίας προς όφελος του αναβάτη. Η σέλα έχει αυξήσει το ύψος της από το έδαφος στα 830 χιλιοστά, ωστόσο έχει διατηρηθεί η εύκολη πρόσβαση και κατά συνέπεια η καθημερινή ευχρηστία, χάρη στο στενό εμπρός τμήμα της. Είναι αφράτη σε αίσθηση και εξασφαλίζει ξεκούραστες μετακινήσεις σε οδηγό και συνεπιβάτη. Η ζελατίνα εξακολουθεί να μην ρυθμίζεται, αλλά ψήλωσε κατά 20 χιλιοστά και σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αεροδυναμική, προσφέρει περισσότερη προστασία από τον αέρα στον ανοιχτό δρόμο. Ο νέος, πλήρως εξοπλισμένος πίνακας οργάνων έχει μεγαλύτερη ψηφιακή LCD οθόνη, που διαθέτει δείκτη επιλεγμένης σχέσης και Shift Light για ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ανά 250 στροφές μεταξύ 5.000 έως 8.750σ.α.λ. Για όσους θέλουν να εξοπλίσουν περαιτέρω το δικό τους CB και να το κάνουν ακόμα πιο έτοιμο για περιπέτεια, η Honda έχει φροντίσει να τους παρέχει ένα πλούσιο κατάλογο με αξεσουάρ που περιλαμβάνει κεντρικό σταντ, σχάρα, Top-Box 35 λίτρων, βάσεις και πλαϊνές βαλίτσες, LED προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, κάγκελα προστασίας, φιμέ ζελατίνα, Tank Bag, έξοδο ρεύματος, διακοσμητικές αυτοκόλλητες ταινίες τροχών.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp.
Ευχαριστώ.
Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές
δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Με ένα 390 1000 ε φθηνότερο δεν έχει τύχη το κατά τα άλλα πολύ καλό αλλά βαρύ cb
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.