Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών, είναι αρκετά δημοφιλής για την φιλικότητα, την ισορροπημένη απόδοση και το πλεονέκτημα της καταλληλότητας του, για κατόχους διπλώματος Α2. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Όμως δεν σημαίνει ότι οι μηχανικοί της Honda έμειναν με σταυρωμένα χέρια, αφού βελτίωσαν τον κινητήρα σε διάφορα σημεία. Στην νέα του εκδοχή, στόχος ήταν η ενίσχυση της ροπής στη χαμηλομεσαία περιοχή στροφών και η βελτίωση της απόκρισης. Ο χρονισμός βαλβίδων άλλαξε, με κατά 5 μοίρες πιο γρήγορο «κλείσιμο» και αυξημένη ανύψωση κατά 3 έως 7.8 χιλιοστά. Επιπρόσθετα, η μπαταρία μίκρυνε και μετακινήθηκε προς τα πίσω, αφήνοντας περισσότερο χώρο. Έτσι, το φιλτροκούτι μεγάλωσε, επιτρέποντας τη ροή περισσότερης ποσότητας αέρα. Στην πράξη η ροπή βελτιώθηκε κατά 4%, στο φάσμα μεταξύ 3.000 -7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ανέρχεται στα 4,4kg-m στις 7.000σ.α.λ με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500σ.α.λ. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί την ίδια δομή βραχίονα αλλαγής ταχυτήτων και τον ίδιο μηχανισμό γραναζιών, με αυτό του μεγάλου αδελφού RR. Νέα προσθήκη για το 2019 ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου το νέο CB, με τη μέση τιμή να βρίσκεται στα 4,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp.
Ευχαριστώ.
Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές
δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Με ένα 390 1000 ε φθηνότερο δεν έχει τύχη το κατά τα άλλα πολύ καλό αλλά βαρύ cb
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.