Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι παρέμεινε ως είχε, αφού εκτός από ελαφρύ, παρέχει και την απαιτούμενη ακαμψία, συμβάλλοντας σε ένα συμπαγές σύνολο. Οι αναρτήσεις απέκτησαν νέα, μεγαλύτερη διαδρομή που φτάνει τα 150 χιλιοστά. Μπροστά παρέμεινε το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών με την ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ το πίσω αμορτισέρ, με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 9 θέσεων είναι νέο και διαθέτει προηγμένο σχεδιασμό διαχωρισμού πίεσης. Προέρχεται από τα μεγαλύτερα σπορ μοντέλα της εταιρίας και κάνει το πίσω μέρος πιο σταθερό και προβλέψιμο, φροντίζοντας για καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό. Τα φρένα κρίθηκαν κατάλληλα και παρέμειναν ως είχαν, με δίσκος 320 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 240 χλστ. πίσω. Φυσικά, το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στον εμπρός τροχό, ο οποίος είναι πλέον 19 ιντσών, έναντι 17 του προκατόχου του και δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση και βελτιωμένο χειρισμό σε όλων των ειδών τις επιφάνειες.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp.
Ευχαριστώ.
Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές
δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Με ένα 390 1000 ε φθηνότερο δεν έχει τύχη το κατά τα άλλα πολύ καλό αλλά βαρύ cb
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.