Το μοτέρ του X-Town CT300 είναι όμοιο με αυτό του «απλού» X-Town 300 και συνεπώς, τα δεδομένα απόδοσης είναι τα ίδια. Ο μονοκύλινδρος των 276 κ.εκ. αποδίδει 23 ίππους με την μέγιστη ροπή του να ανέρχεται στα 2,4 kgm. Αλλαγές δεν έγιναν ούτε και σε επίπεδο μετάδοσης, με το CVTνα διατηρεί την ίδια ρύθμιση με το X-Town που αποδεικνύεται εξίσου λειτουργική και για το κατά 4 κιλά ελαφρύτερο, CT. Στις μετρήσεις κατανάλωσης, η επίδοση του μοντέλου ανήλθε στα 3.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, απολύτως στα επίπεδα της κατηγορίας του ακόμη και με αρκετή πίεση κατά την διάρκεια της μέτρησης. Χάρη στο ρεζερβουάρ των 10,5 λίτρων, η αυτονομία των 260 περίπου χιλιομέτρων είναι και εφικτή, και ικανοποιητική.
Το πιρούνι είναι μαλακότερο από τα αμορτισέρ, εστιάζοντας στην άνεση. Τα φρένα είναι, τυπικά για KYMCO, πολύ καλά.
Το επιμελώς κρυμμένο κάτω από τα πλαστικά, πλαίσιο του CT300, είναι μια ατσάλινη κατασκευή όπως και στο X-Town αλλά και τα περισσότερα scooters της κατηγορίας. Η ανάρτηση εμπρός αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Στα φρένα, συναντάμε δύο δίσκους, με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός και πίσω, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Το ABS δηλώνει το παρόν «σώζοντας την μέρα» όταν τα περιθώρια πρόσφυσης κατά την πέδηση λιγοστεύουν.
το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .
το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .