Μέχρι τώρα, κάναμε διεξοδικά λόγο για τον συνδυασμό των GT αρετών και της αυξημένης πρακτικότητας, που κάνει το X-Town CT. Πως όμως αυτά μεταφράζονται στο δρόμο; Πρώτη και κύρια εντύπωση που σχηματίζεις με το που βρεθείς στην σέλα του, είναι ότι το CT κινείται με εξαιρετικά ανάλαφρο, ευέλικτο τρόπο. Κρύβει με μαεστρία την GT διάπλαση του και οδηγικά θυμίζει μοντέλο μικρότερου κυβισμού, κάτι που θα σας εκπλήξει αν έρχεστε σε πρώτη επαφή μαζί του. Το CT αλλάζει κατεύθυνση πολύ γρήγορα, ακόμη και αν βρίσκεστε σε συνθήκες πυκνής κίνησης, φυσικά διευκολύνοντας την καθημερινή οδήγηση σε ένα αστικό κέντρο. Ο κινητήρας παραμένει πιστός στον χαρακτήρα που επέδειξε, και κινώντας το X-Town 300. Χωρίς να εντυπωσιάζει με την «απόλυτη» ισχύ του, ο κινητήρας προσφέρει δύναμη στον πίσω τροχό με ήπιο και ελαστικό τρόπο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της πόλης. Η «καλύτερη περιοχή» του είναι οι μεσαίες στροφές όπου και αποδίδει όλη την πλούσια ροπή του, προσφέροντας παράλληλα ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι και άμεσες εκκινήσεις από στάση. Με αυτό τον τρόπο η οδήγηση και οι απαραίτητες επιδόσεις στο αστικό περιβάλλον είναι εύκολη υπόθεση κρατώντας ξεκούραστο τον αναβάτη σε μια «μεγάλη» μέρα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η καλοσχεδιασμένη εργονομία της θέσης οδήγησης και η μαλακή σέλα που κρατά χαλαρή την μέση.
Η ποιότητα κύλισης του X-Town CT είναι εφάμιλλη των GT Scooters, ενώ οι αναρτήσεις γενικότερα κάνουν μια ικανοποιητική δουλειά απορρόφησης των κακοτεχνιών του δρόμου. Το πιρούνι είναι σαφώς πιο μαλακό από τα αμορτισέρ, ενώ τα τελευταία μπορούν να έρθουν και στα μέτρα σας αν ψαχτείτε με την ρύθμιση προφόρτισης –στο εργοστασιακό setup, ήταν λίγο σκληρότερα από το ιδανικό. Έτσι το CT πολύ λογικά δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση μετακίνησης και αν τυχόν το πιέσετε περισσότερο από όσο πρέπει, θα σας… υπενθυμίσει με ήπιο τρόπο ότι δεν κατασκευάστηκε για συγκινήσεις, αλλά για ευκολία και πρακτικότητα. Τα φρένα του CT αποδίδουν εξαιρετικά σε επίπεδα ισχύος και προοδευτικότητας, με ικανοποιητικά επίπεδα αίσθησης στις μανέτες και εξαιρετική, ταχύτατη παρέμβαση του ABS, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Τα 300 κυβικά του CT, τέλος, ανοίγουν πόρτες και για ευκολότερη μετακίνηση έξω από τα τείχη της πόλης αν αυτό απαιτηθεί, αφού το μοντέλο μπορεί να κρατήσει εύκολα μέσες ωριαίες, της τάξης των 100-110 χλμ/ώρα. Φτάνει μόνο να συμβιβαστείτε με την ελαφρώς μειωμένη ανεμοκάλυψη από την μικρότερη ζελατίνα, σε σχέση με τα δεδομένα των GT scooters.
το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .
το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .