Ο 350άρης κινητήρας ανταποκρίνεται όπως πρέπει στην όχι και εύκολη αποστολή του, καταναλώνοντας λογικά και προσφέροντας πολυτελή λειτουργία.

    Κινητήρας

    Τον συναντήσαμε πρώτη φορά στο Beverly 350, τώρα έρχεται και στο MP3. Ο μονοκύλινδρος των 330 κ.εκ. φέρει τεχνολογία αιχμής, με στόχο ομαλή λειτουργία και μικρή κατανάλωση. Διαθέτει ξηρό κάρτερ, ειδικά σχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ οι μηχανικοί της Piaggio έδωσαν μεγάλη σημασία στην μείωση των τριβών στο εσωτερικό του. Ξεχωριστό χαρακτηριστικό του, ο πολύδισκος συμπλέκτης –αντί του κλασικού φυγοκεντρικού- ο οποίος δίνει πιο άμεση αίσθηση σύμπλεξης και πιο σταθερή μετάδοση ισχύος, σε έντονα θερμικά φορτία. Ακόμη, υπάρχει σύστημα ASR που αποτρέπει σπινάρισμα του πίσω τροχού στο γκάζι, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Σύμφωνα με την Piaggio, o κινητήρας αποδίδει 30,6 ίππους και 3 kgm ροπής, ενώ στην κατανάλωση μετρήσαμε 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μια λογική τιμή για το βάρος και τους 3 τροχούς του MP3. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ