Η νέα σέλα είναι επαρκέστατη για τον αναβάτη, εξαιρετική για τον συνεπιβάτη.

Από κάτω της, ο χώρος είναι μπόλικος αλλά 2 κλειστά κράνη θα στριμωχτούν.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και τα πολλά λαμπάκια προσφέρουν μια εικόνα 4τροχου. Όμως η κεντρική LCD οθόνη είναι παλαιική και δεν συμβαδίζει με τα σημερινά στάνταρντ.

Aνεση-εργονομία

Η σέλα στο MP3 του 2018 είναι εντελώς νέα. Η Piaggio δηλώνει ότι το γέμισμα της είναι επιλεγμένο για μεγαλύτερη άνεση και πράγματι το αποτέλεσμα ικανοποιεί. Η σέλα έχει έντονα κοψίματα για τα πόδια του αναβάτη, που μειώνουν τον ωφέλιμο χώρο καθίσματος κατά λίγο. Όμως, η σκληρότητα του αφρώδους είναι ιδανική για πολύωρες αστικές διαδρομές και το υποστήριγμα της μέσης αναβαθμίζει σημαντικά το αποτέλεσμα. Η θέση για τον συνεπιβάτη είναι...από άλλο πλανήτη. Διεκδικεί εύκολα την πιο άνετη πίσω θέση που έχουμε δοκιμάσει τουλάχιστον φέτος, ανεξαρτήτως κατηγορίας δικύκλου και τιμής αυτού. ¶ριστα σχεδιασμένο το πίσω μέρος της σέλας, με ευμεγέθες μαξιλαράκι μέσης και με την εργονομία των λαβών και των μαρσπιέ πίσω να αγγίζει το τέλειο. Το νέο κάλυμμα της σέλας ολοκληρώνει την εντύπωση...πίσω καθίσματος, σε αυτοκίνητο. 

To εργονομικό τρίγωνο για τον αναβάτη είναι πολύ καλά μελετημένο, με το τιμόνι τοποθετημένο σε ιδανική θέση για ξεκούραστες διαδρομές. Ο αναβάτης νιώθει την ποδιά αρκετά κοντά του καθώς η τελευταία είναι ογκώδης, έχει όμως αρκετό χώρο για τα πόδια του. Εξαίρεση, ο χώρος για τα πέλματα, όπου θα θέλαμε κάτι λίγο καλύτερο. Ανοίγοντας την σέλα, θα βρεις έναν χώρο που μπορεί να χωρέσει έως και 2 κλειστά κράνη, αν και η τοποθέτησή τους γίνεται οριακά. Για ένα κράνος και αρκετά πράγματα, ο χώρος είναι άπλετος και φωτιζόμενος, με μοκέτα που μπορεί να αφαιρεθεί, ενώ είναι σχεδιασμένος ορθογωνικά ώστε να χωρά τσάντα laptop. Ντουλαπάκι υπάρχει και στο εμπρός μέρος, πάνω από τον πίνακα οργάνων, όπου βρίσκει κανείς και την θύρα παροχής ρεύματος USB, ενώ ένας αναδιπλούμενος γάντζος στην ποδιά ολοκληρώνει τις ευκολίες μεταφοράς. 

Μιλώντας για τα όργανα, ο πίνακας φέρει αναλογικής μορφής στροφόμετρο και ταχύμετρο, με τα όργανα θερμοκρασίας και βενζίνης στο εσωτερικό τους, ενώ μια κεντρική οθόνη LCD απεικονίζει πληθώρα πληροφοριών όπως μέση κατανάλωση, τάση μπαταρίας, ώρα, μέση ταχύτητα κ.ά. Την προσοχή σας θα κερδίσουν οι πολλές φωτεινές λυχνίες του ταμπλό, που είναι τοποθετημένες επίσης σε στύλ αυτοκινήτου και σκοπεύουν να κάνουν ταχεία και εύκολη, την πληροφόρηση του αναβάτη, χωρίς να τον μπερδέψουν στο ελάχιστο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ