Μπορεί το 350 να είναι καινούργιο στην οικογένεια των MP3, όμως τα οδηγικά χαρακτηριστικά του παραμένουν πιστά σε αυτά των τρίτροχων της εταιρείας. Σε στάση η αίσθηση του βάρους είναι αρκετά έντονη, όμως όταν οι 3 τροχοί κυλήσουν στο δρόμο, τα κιλά «χάνονται». Ο χειρισμός του MP3 δεν διαφέρει στην βάση του από αυτόν ενός αντίστοιχου δικύκλου, η αίσθηση του βεβαίως είναι διαφορετική των δύο σημείων επαφής του εμπρός συστήματος. Ο αναβάτης απολαμβάνει πολύ καλή ποιότητα κύλισης στην πόλη, ενώ μόλις συνηθίσει στην απόκριση του εμπρός συστήματος–η οποία είναι πιο αργή από αυτή σε ένα δίκυκλο-, μπορεί να πραγματοποιεί άμεσους και ασφαλείς ελιγμούς. Στις στροφές, το αρθρωτό παραλληλόγραμμο χαρίζει σιγουριά όταν οι κλίσεις αυξάνονται και ο αναβάτης μπορεί να πλαγιάσει περισσότερο και περισσότερο, αν χρειαστεί. Εκεί που το σύστημα δείχνει τον καλύτερο εαυτό του είναι σε καταστάσεις προβληματικής πρόσφυσης, όπως στο βρεγμένο, σε δρόμους-γυαλί ή σε...συνδυασμό αυτών καθώς ο αναβάτης μπορεί να συνεχίσει να οδηγά όπως οδηγούσε, χωρίς να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις ή να χάσει πρόσφυση από μπροστά. Στα φρένα, οι μανέτες χαρακτηρίζονται από ελαφρώς αποκομμένη αίσθηση, που θα απαιτήσει μια μικρή περίοδο προσαρμογής. Όμως οι δύο εμπρός δίσκοι πρωταγωνιστούν παρέχοντας πολύ μεγάλη δύναμη, με τον πίσω να συνεπικουρεί όπως πρέπει και το ABS να επεμβαίνει παραδειγματικά όταν απαιτηθεί –θα χρειαστεί να πιέσετε πολύ τα φρένα για να γίνει αυτό.
O 350άρης κινητήρας συμπληρώνει την πολυτελή εικόνα του MP3 λειτουργώντας με πλήρη απουσία κραδασμών. Ξεκινώντας από στάση, θα νιώσετε αμέσως την εξαιρετική αίσθηση σύμπλεξης του πολύδισκου συμπλέκτη, ενώ παρά το γεγονός ότι τα κιλά του MP3 βάζουν δύσκολα στους 30,6 ίππους του κινητήρα, οι επιδόσεις που προσφέρει χαρακτηρίζονται επαρκείς σε κάθε περίπτωση. Οι αναρτήσεις του μοντέλου είναι ρυθμισμένες προς το σκληρό και έτσι παρέχουν αυτή την σταθερότητα κύλισης για την οποία μιλήσαμε παραπάνω, θα τις θέλαμε ωστόσο λίγο πιο μαλακές, καθώς οι πιο έντονες οδηγικές ανωμαλίες θα γίνουν αρκετά αισθητές. To MP3 μπορεί να λειτουργεί μια χαρά σε σφιχτές αστικές συνθήκες –λίγη προσοχή χρειάζεται αν βρίσκεστε ανάμεσα σε αυτοκίνητα λόγω του επιπλέον πλάτους- ωστόσο μεταμορφώνεται πραγματικά αν το οδηγήσετε σε δρόμους με λιγότερη κίνηση και στον αυτοκινητόδρομο. Όταν ξεπεράσετε τα 90, η κύλιση και η σταθερότητα γίνονται ακόμη καλύτερες και ο κινητήρας παρουσιάζει πολλή δύναμη και ελαστικότητα, μέχρι την τελική των 140 χλμ/ώρα. Η ανασχεδιασμένη δε ζελατίνα, βοηθά πολύ στην πλευρική ανεμοκάλυψη του αναβάτη. Ταξίδια και εκδρομές λοιπόν, ακόμη και για δύο, είναι «ευκολάκι» για το MP3 350.