Πολύ καλά λειτουργεί το ABS στον εμπρός τροχό. Το πιρούνι είναι σκληρό αλλά προσδίδει σταθερότητα.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα: Στα πατημένα μονοπάτια

    Σε ένα οικονομικό δίκυκλο, οι εξεζητημένες λύσεις σε αυτόν τον τομέα πάντα χάνουν από τα δοκιμασμένα «σιγουράκια», που εξασφαλίζουν μικρότερο κόστος κατασκευής με επαρκή λειτουργικότητα. Έτσι ακριβώς λειτούργησαν και οι μηχανικοί της SYM χτίζοντας το Jet14 σε ένα ατσάλινο πλαίσιο, στα πρότυπα των περισσότερων μοντέλων της κατηγορίας. Στις αναρτήσεις, οι λύσεις είναι επίσης δοκιμασμένες. Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω αναλαμβάνουν την απορρόφηση των κραδασμών. Στα φρένα, συναντάμε μια ακόμη βελτίωση, σε σχέση με το μοντέλο των 125 κυβικών: το 200άρι Jet14 φέρει ABS αντί για CBS, το οποίο εργάζεται στον εμπρός τροχό. Δύο δίσκοι 260 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα να αναλαμβάνουν την επιβράδυνση σε συνεργασία με διπίστονες δαγκάνες. Ένα ευχάριστο στοιχείο που προσέξαμε είναι η χρήση σωληνώσεων υψηλής πίεσης, και στις δύο αντλίες φρένων, χαρακτηριστικό που βελτιώνει την αίσθηση στη μανέτα για τον αναβάτη. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA