Ο κλάδος της μοτοσυκλέτας οδεύει ολοταχώς προς την αυτή την κατεύθυνση. Μπορεί αυτό να μην έχει γίνει ακόμα αισθητό στην Ελλάδα καθώς το κοινό δεν φαίνεται ακόμα έτοιμο να «αγκαλιάσει» μια τέτοια αλλαγή, ενώ δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές που θα μπορούσαν να υποστηρίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Βλέπουμε όμως συνεχώς start-up εταιρείες να παρουσιάζουν αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες, ενώ και μεγάλοι κατασκευαστές παίρνουν σιγά σιγά το ρίσκο και μπαίνουν στο παιχνίδι. Ένας από αυτούς είναι και η Vespa, με την δική της πρόταση να ονομάζεται Elettrica. Με περισσότερα από 70 χρόνια εξειδίκευσης στα δίκυκλα για καθημερινή μετακίνηση, η Vespa γνωρίζει καλά τις ανάγκες των αναβατών, οπότε η κίνησή της αυτή είναι λογικό επακόλουθο.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη.
Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.