Διατηρώντας την παράδοση της Vespa, το σώμα της Elettrica είναι ατσάλινο με ενισχύσεις στα σημεία που χρειάζεται και συνεργάζεται με μονό υστερούντα βραχίονα στο εμπρός μέρος και μονό αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις. Στον τομέα της πέδησης έχουμε έναν δίσκο 200 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο 140 χιλιοστών πίσω. ABS δεν υπάρχει, αλλά τα φρένα δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα στο να ακινητοποιήσουν άμεσα τα 130 κιλά της Elettrica από τα 50 χιλιόμετρα την ώρα. Οι όμορφες αλουμινένιες ζάντες φορούν τα ποιοτικά ελαστικά Angel Scooter της Pirelli σε διάσταση 110/70-12 και 120/70-11 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη.
Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.