Η οδήγηση της Vespa Elettrica είναι μια εμπειρία από μόνη της.

    Οδηγώντας

    Μόλις γυρίσεις το κλειδί στη θέση «on» του κεντρικού διακόπτη η έγχρωμη οθόνη έρχεται στη ζωή και η ένδειξη του mode του κινητήρα αναβοσβήνει. Κρατάς πατημένο το κουμπί της «μίζας» μέχρι να εμφανιστεί η ένδειξη «ready» και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Ανοίγοντας το γκάζι οι τροχοί τις Elettrica αρχίζουν να κυλούν και το μόνο που ακούγεται είναι το σιγανό σφύριγμα του ηλεκτροκινητήρα. Κατά την κίνηση και την όπισθεν παράγεται μια ηχητική ειδοποίηση, η οποία είναι ενοχλητική και ευτυχώς απενεργοποιείται, όχι όμως και στην όπισθεν. Το ότι έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρικό δίτροχο δεν σημαίνει ότι αλλάζει κάτι στον τρόπο που οδηγείς, αντίθετα κάνεις ότι ακριβώς θα έκανες με ένα βενζινοκίνητο scooter. Η ευελιξία που χαρακτηρίζει κάθε Vespa είναι και εδώ παρούσα κάνοντας τους ελιγμούς και την κίνηση μέσα στην πόλη παιχνιδάκι. Η μικρή διάμετρος των τροχών, μπορεί να κάνει εύκολο τον χειρισμό, έχει όμως επιπτώσεις στην άνεση, όταν η Elettrica περνά πάνω από έντονες κακοτεχνίες, οι οποίες γίνονται αισθητές και λόγω των μικρών διαδρομών των αναρτήσεων. 

    Πάντως, έχουμε να κάνουμε με ένα στιβαρό σύνολο που εμπνέει εμπιστοσύνη και μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες.
    Ένα όμορφο χαρακτηριστικό της Elettrica είναι η δυνατότητα ρύθμισης του φρένου του ηλεκτροκινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού σε δυο θέσεις. Στη θέση 2 φρενάρει σχεδόν όπως θα έκανε ένα συμβατικό scooter, ενώ η 1 το αφήνει πιο ελεύθερο. Η τελική των 50 χιλιομέτρων την ώρα και το γεγονός ότι η ταχύτητα της Elettrica μειώνεται στις ανηφόρες σε οδηγεί στο να αναζητάς την πιο «αναίμακτη» διαδρομή για τις μετακινήσεις σου, ενώ η πυκνή κίνηση είναι τελικά σύμμαχός σου, γιατί εξαλείφει το μειονέκτημα της μικρής τελικής. Θα θέλαμε να υπήρχε πλαϊνό σταντ για να κάνει πιο εύκολες τις σύντομες στάσεις, αλλά μικρό το κακό αφού ανεβαίνει πανεύκολα στο κεντρικό.   

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Lazaros Triumph

      Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.

        12