Η άποψή μας

    Η Vespa μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με την Elettrica να προσφέρει μεγάλη αυτονομία (ένας τομέας που συνήθως πάσχουν τέτοια οχήματα), premium ποιότητα, ευελιξία και χαμηλό κόστος συντήρησης, το οποίο περιορίζεται ουσιαστικά σε αναλώσιμα όπως τακάκια και ελαστικά. Η τιμή της μπορεί να μην είναι χαμηλή, αλλά αναλόγως τη χρήση, κάνεις απόσβεση σε 3 με 4 χρόνια. Η μικρή τελική σε περιορίζει και θέλει υπομονή, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα καθαρά αστικό όχημα που μπορεί να γίνει το ιδανικό μέσο καθημερινής μετακίνησης, αφού σε απαλλάσσει από το κόστος της βενζίνης, σε κάνει να νιώθεις ξεχωριστός, ενώ οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.


    Κινητήρας  
    Τύπος Ηλεκτροκινητήρας με KERS
    Κυβισμός (κ.εκ.) Δ.Α.
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)Δ.Α.
    Συμπίεση (:1)Δ.Α.
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 5.4
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 20.3
    Τροφοδοσία Δ.Α.
    Χωρητικότητα Μπαταρίας 4,2 kW/h
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)Δ.Α.
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 50
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Monocoque ατσάλινο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Μονός υστερούντας βραχίονας
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ, 200 χλστ.
    Φρένα Π (χλστ.)Ταμπούρο 140 χλστ.
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε110/70-12
    Ελαστικό Π120/70-11
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)1870
    Πλάτος (χλστ.)735
    Μεταξόνιο (χλστ.)1360
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)790
    Βάρος (κιλά) 130
    Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα)Δ.Α.
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΟ
    Immobilizer Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού Ν
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ο
    Δείκτης θερμοκρασίας Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ
    Πλάγιο σταντ Ο
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Lazaros Triumph

      Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.

        12