Η Vespa μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με την Elettrica να προσφέρει μεγάλη αυτονομία (ένας τομέας που συνήθως πάσχουν τέτοια οχήματα), premium ποιότητα, ευελιξία και χαμηλό κόστος συντήρησης, το οποίο περιορίζεται ουσιαστικά σε αναλώσιμα όπως τακάκια και ελαστικά. Η τιμή της μπορεί να μην είναι χαμηλή, αλλά αναλόγως τη χρήση, κάνεις απόσβεση σε 3 με 4 χρόνια. Η μικρή τελική σε περιορίζει και θέλει υπομονή, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα καθαρά αστικό όχημα που μπορεί να γίνει το ιδανικό μέσο καθημερινής μετακίνησης, αφού σε απαλλάσσει από το κόστος της βενζίνης, σε κάνει να νιώθεις ξεχωριστός, ενώ οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη.
Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.