Τα ιταλικά γονίδια δεν κρύβονται και η Elettrica είναι μια γνήσια Vespa σε κάθε περίπτωση.

Τα ιταλικά γονίδια δεν κρύβονται και η Elettrica είναι μια γνήσια Vespa σε κάθε περίπτωση.

Η έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών μπορεί να συνδεθεί με smartphone, αλλά και με κάποιο από τα κράνη με ενσωματωμένη ενδοεπικοινωνία από τον κατάλογο των αξεσουάρ.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Το σουλούπι της Elettrica δεν μας είναι άγνωστο, αφού πρόκειται στην ουσία για μια Primavera και διατηρεί τη χαρακτηριστική εμφάνιση που την κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη ως «παιδί» της Ιταλικής εταιρείας. Ο κλασικός σχεδιασμός με τις αρμονικές καμπύλες συνδυάζεται με σύγχρονα στοιχεία που τη φέρνουν στο σήμερα, με τον LED εμπρός προβολέα και τα ίδιας τεχνολογίας φλας και πίσω φωτιστικό σώμα να είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες σε όλο το μήκος της Elettrica αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα και δίνουν μια νότα πολυτέλειας. Τις συναντάμε στο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, του προβολέα και του πίσω φωτιστικού, ενώ συνεχίζονται στους καθρέπτες, τις χειρολαβές του συνεπιβάτη και γύρω από τους διακόπτες.


Ποιοτικά, η Elettrica βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο,
αφού σε όποιο σημείο κι αν κοιτάξεις θα δεις μόνο υποδειγματική συναρμογή και άψογο φινίρισμα σε ένα σύνολο που δείχνει ότι μπορεί να αντέξει τη φθορά του χρόνου. Δεδομένης της υψηλής τιμής του μοντέλου, θα θέλαμε πιο «στιβαρούς» και ποιοτικούς διακόπτες, αφού η όψη, αλλά και η αίσθηση που δίνουν κατά τη λειτουργία τους δεν είναι αντίστοιχα της υπόλοιπης κατασκευής. Η συγκεκριμένη Vespa είναι διαθέσιμη σε ασημί χρώμα, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να τη διαφοροποιήσει ως προς το χρώμα λεπτομερειών όπως το περίγραμμα της ποδιάς, οι γρίλιες στο κάτω μέρος της «γραβάτας», οι ταινίες των τροχών, οι ραφές της σέλας και το περίγραμμα του λογότυπου στο πίσω μέρος. Οι διαθέσιμες επιλογές σε αυτά είναι πράσινο, κίτρινο, μαύρο, γκρι, χρώμιο και μπλε ελεκτρίκ, όπως το scooter της δοκιμής.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Lazaros Triumph

    Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.

      12