Η θέση οδήγησης μας είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις στην Primavera και η Elettrica ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι. Η σέλα διαθέτει πλούσιο και μαλακό αφρώδες που προσφέρει άνεση, ενώ το τιμόνι φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση. Ο συνεπιβάτης από την άλλη έχει σχετικά περιορισμένο χώρο στη διάθεσή του και τα πόδια του φιλοξενούνται στο πίσω μέρος του πατώματος, όμως οι χειρολαβές του επιτρέπουν να κρατιέται με ασφάλεια. Ο χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για ένα κράνος τύπου jet, ενώ κάποια αντικείμενα ακόμα μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο μάλιστα διαθέτει και θύρα USB. Ο πτυσσόμενος γάντζος στο εμπρός μέρος της σέλας αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες της Vespa προσθέτοντας πόντους στην πρακτικότητα. Ο εξοπλισμός της Elettrica συμπληρώνεται από το γνωστό τηλεχειριστήριο που συνοδεύει τα μοντέλα της Piaggio και το οποίο επιτρέπει το άνοιγμα της σέλας από μακριά.
Το μέσο επικοινωνίας μεταξύ αναβάτη και βέσπας είναι μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών, η οποία ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητά της ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες. Στο κέντρο της υπάρχουν οι βασικές ενδείξεις όπως ταχύμετρο, επιλεγμένο mode λειτουργίας, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας και τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα αυτονομίας. Αριστερά και δεξιά εμφανίζονται δύο μπάρες που δείχνουν πόσο οικονομικά οδηγεί ο αναβάτης και το επίπεδο της ενέργειας που καταναλώνεται ή επιστρέφει στην μπαταρία κατά το φρενάρισμα. Μόλις η Vespa μπει στην πρίζα στην οθόνη εμφανίζεται το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας, ο χρόνος που απομένει μέχρι την ολοκλήρωση της φόρτισης και τα χιλιόμετρα αυτονομίας με την υπάρχουσα ενέργεια.
Αν ο αναβάτης κατεβάσει την ειδική εφαρμογή, μπορεί να συνδέσει το κινητό του με την οθόνη της Elettrica ή και κάποιο από τα κράνη με ενσωματωμένη ενδοεπικοινωνία που υπάρχουν στα αξεσουάρ της Vespa και να διαχειριστεί τις κλήσεις, τα μηνύματα και τη μουσική του από τους διακόπτες στο τιμόνι, αλλά και με φωνητικές εντολές.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη.
Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.