Ο ηλεκτροκινητήρας της Elettrica αποδίδει σταθερά 2,7 ίππους, ενώ στιγμιαία μπορεί να στείλει 5,4 ίππους στον πίσω τροχό. Όσο για τη ροπή, τα ηλεκτρικά μοτέρ πάντα εντυπωσιάζουν και το συγκεκριμένο δεν αποτελεί εξαίρεση αφού αποδίδει 20,3 kgm. Οι εντολές του αναβάτη μεταφέρονται στον κινητήρα ηλεκτρονικά, μέσω συστήματος Ride by Wire και υπάρχουν δυο modes λειτουργίας (Power, Eco), αλλά και όπισθεν (!) που κάνει εύκολες της μανούβρες ή το ξεπαρκάρισμα σε ανηφόρα. Το Eco στοχεύει στην αυξημένη αυτονομία και κάνει «οικονομία» στην μπαταρία περιορίζοντας την τελική ταχύτητα στα 35 km/ώρα, ενώ το Power αξιοποιεί όλη τη δύναμη του κινητήρα με την τελική να φτάνει τα 50 km/ώρα.
Yπεύθυνη για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ρεύμα είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48v χωρητικότητας 4,2 kW/h που δίνει αυτονομία 90 χιλιομέτρων στο Eco και 80 στο Power. Νούμερα άκρως ικανοποιητικά, δεδομένης της αστικής χρήσης για την οποία προορίζεται η Elettrica, τα οποία επιτυγχάνονται χάρη στη βοήθεια του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) που φορτίζει τη μπαταρία κατά την επιβράδυνση. Η πλήρης φόρτιση χρειάζεται 4 ώρες και γίνεται από οικιακή πρίζα 220v μέσω του καλωδίου που υπάρχει κάτω από τη σέλα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η μπαταρία παραμένει αποδοτική για 1000 κύκλους φόρτισης, που αντιστοιχεί περίπου σε 10 χρόνια χρήσης, ενώ μετά από αυτό το διάστημα εξακολουθεί να διατηρεί το 80% της χωρητικότητάς της.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη.
Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.