Στο Crypton S, η Yamaha χρησιμοποιεί ένα ανασχεδιασμένο μοτέρ, το οποίο ωστόσο παραμένει πιστό στην αερόψυξη, τις 2 βαλβίδες ανά κεφαλή και τον οριζόντιο κύλινδρο. Η εξέλιξη, έχει να κάνει κυρίως με το πως ο κινητήρας αυτός, αποδίδει και λειτουργεί στην καθημερινή χρήση. Ο μονοκύλινδρος του Crypton S έχει κυβισμό 114 κ.εκ., αποδίδοντας 9 ίππους στις 7.000 σαλ και 0,9 kgm ροπής, στις 5.500 σαλ. Μαζί του, συνεργάζεται ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.
Το μοτέρ έχει αναπτυχθεί με μεγάλη προσοχή, στην επίτευξη πολύ χαμηλών κραδασμών κατά την λειτουργία του και αυτό γίνεται εμφατικά αντιληπτό στην καθημερινότητα. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά ομαλό κινητήρα, που δίνει αίσθηση πολυτελούς μοντέλου. Στο θέμα της κατανάλωσης, ο τροφοδοτούμενος από ψεκασμό κινητήρας «ζήτησε» 2,5 λίτρα καυσίμου, ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μια λογική τιμή, η οποία μαζί με το τεπόζιτο των 4 λίτρων, χαρίζει μια μέση αυτονομία 160 χιλιομέτρων.
Το έχω έξι μήνες πολύ καλό μηχανάκι,ένα μελανό σημείο που έχω εντοπίσει είναι ότι δεν παίρνει μπρος ούτε με την μανιβέλλα αν σου έχει αδειάσει η μπαταρία,επίσης αισθητή η απουσία του πίσω δισκόφρενου έστω και για ψυχολογικούς λόγους καθώς και η απουσία του πλαΪνού στάντ το οποίο η yamaha δεν το συμπεριέλαβε στον εξοπλισμό
Το έχω έξι μήνες πολύ καλό μηχανάκι,ένα μελανό σημείο που έχω εντοπίσει είναι ότι δεν παίρνει μπρος ούτε με την μανιβέλλα αν σου έχει αδειάσει η μπαταρία,επίσης αισθητή η απουσία του πίσω δισκόφρενου έστω και για ψυχολογικούς λόγους καθώς και η απουσία του πλαΪνού στάντ το οποίο η yamaha δεν το συμπεριέλαβε στον εξοπλισμό
ΤΟ ΈΧΩ 4 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΌΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΙ ΑΠΛΆ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ.ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΆΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΟΥ.