Αν και επίσημα δεν ανακοινώνεται κάτι, το πλαίσιο του Crypton S είναι κατά πάσα πιθανότητα μονό ατσάλινο σωληνωτό, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των παπιών-άλλωτε, από εκεί προέρχεται και η ονομασία τους ως underbone. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, πίσω. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο εμπρός και μια δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ πίσω έχει χρησιμοποιηθεί ταμπούρο. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το –μηχανικό- σύστημα CBS. Με την ενεργοποίηση του πίσω φρένου, μια ντίζα που ξεκινά από το πεντάλ και φτάνει στο τιμόνι, ενεργοποιεί το έμβολο της αντλίας του εμπρός φρένου.
Οι αναρτήσεις του Crypton-X απορροφούν πάρα πολύ καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Ικανοποιητική απόδοση και από τα φρένα.
Το έχω έξι μήνες πολύ καλό μηχανάκι,ένα μελανό σημείο που έχω εντοπίσει είναι ότι δεν παίρνει μπρος ούτε με την μανιβέλλα αν σου έχει αδειάσει η μπαταρία,επίσης αισθητή η απουσία του πίσω δισκόφρενου έστω και για ψυχολογικούς λόγους καθώς και η απουσία του πλαΪνού στάντ το οποίο η yamaha δεν το συμπεριέλαβε στον εξοπλισμό
Το έχω έξι μήνες πολύ καλό μηχανάκι,ένα μελανό σημείο που έχω εντοπίσει είναι ότι δεν παίρνει μπρος ούτε με την μανιβέλλα αν σου έχει αδειάσει η μπαταρία,επίσης αισθητή η απουσία του πίσω δισκόφρενου έστω και για ψυχολογικούς λόγους καθώς και η απουσία του πλαΪνού στάντ το οποίο η yamaha δεν το συμπεριέλαβε στον εξοπλισμό
ΤΟ ΈΧΩ 4 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΌΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΙ ΑΠΛΆ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ.ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΆΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΟΥ.