Η σταθερότητα χαρακτηρίζει το Crypton S, ενώ η απορρόφηση οδικών ανωμαλιών είναι δυνατό του σημείο.

Η σταθερότητα χαρακτηρίζει το Crypton S, ενώ η απορρόφηση οδικών ανωμαλιών είναι δυνατό του σημείο.

Μπορεί να γίνει εύκολα ο καθημερινός σας σύντροφος στην πόλη.

Μπορεί να γίνει εύκολα ο καθημερινός σας σύντροφος στην πόλη.

Σε μεγαλύτερες κλίσεις το S δεν θα προβληματίσει, κρατώντας αρκετή αίσθηση στις άκρες των ελαστικών του.

Σε μεγαλύτερες κλίσεις το S δεν θα προβληματίσει, κρατώντας αρκετή αίσθηση στις άκρες των ελαστικών του.

Η ευελιξία του είναι υποδειγματική: Σκέφτεσαι και στρίβεις!

Η ευελιξία του είναι υποδειγματική: Σκέφτεσαι και στρίβεις!

  • Η σταθερότητα χαρακτηρίζει το Crypton S, ενώ η απορρόφηση οδικών ανωμαλιών είναι δυνατό του σημείο.
  • Μπορεί να γίνει εύκολα ο καθημερινός σας σύντροφος στην πόλη.
  • Σε μεγαλύτερες κλίσεις το S δεν θα προβληματίσει, κρατώντας αρκετή αίσθηση στις άκρες των ελαστικών του.
  • Η ευελιξία του είναι υποδειγματική: Σκέφτεσαι και στρίβεις!

Οδηγώντας: Συμπεριφέρεται όπως πρέπει

Η χαμηλών τόνων, αλλά ουσιώδης εικόνα του Crypton S, συνεχίζεται και στο οδηγικό επίπεδο. Ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το μοντέλο, είτε με τη μίζα είτε με την μανιβέλα. Το κιβώτιο είναι κάπως σκληρό στην λειτουργία του και μια περίοδος συνήθειας ίσως είναι απαραίτητη, όμως καμία ταχύτητα δεν... χάθηκε, όσο οδηγούσαμε το μοντέλο. Το μοτέρ επιδεικνύει γενικά καλή λειτουργία. Η ισχύς του είναι απόλυτα επαρκής και αποδίδεται γραμμικά, με καλύτερη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα να είναι οι μεσαίες στροφές. Υπάρχει όμως ένα μελανό σημείο και αυτό είναι ο τρόπος σύμπλεξης κατά την εκκίνηση. Με το γκάζι από στάση, ο συμπλέκτης εμπλέκει αρκετά γρήγορα και δεν επιτρέπει στον κινητήρα να μπει στην ωφέλιμη περιοχή στροφών. Αυτό το χαρακτηριστικό «κόβει» από την σπιρτάδα στο ξεκίνημα, ειδικά αν είστε δικάβαλο ή σε ανηφόρα και θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, με άλλο γρανάζωμα ή άλλη ρύθμιση του φυγοκεντρικού.  


Το Crypton S είναι «πούπουλο» στο θέμα ελιγμών και ελέγχου. Εντός πόλης, απλά δεν θα κολλήσετε πουθενά. Το μοντέλο στρίβει με... τη σκέψη, προσφέροντας μάλιστα καλή αίσθηση και σταθερότητα, για σίγουρες κινήσεις στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον. Πιο έξω από την πόλη, η σταθερότητα παραμένει σε ευθεία και στροφές, αν και κάποια σημάδια νευρικότητας κάνουν την εμφάνισή τους από τα 90 χμ/ώρα και πάνω. Δεν πρόκειται για κάτι επισφαλές, αλλά για κάτι που απλά απαιτεί πιο ομαλούς χειρισμούς από τον αναβάτη και επαφίεται στις μαλακές αναρτήσεις. Οι τελευταίες, μας άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις στις κακοτεχνίες: Απορροφούν τα πάντα υποδειγματικά, ενώ δεν δείχνουν κόπωση αν πιεστούν. Αυτό συμβάλλει σε μια συνολικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης –και άρα, έναν πιο ξεκούραστο αναβάτη. Τα φρένα μπορεί να κατηγορηθούν ότι δε έχουν καλή αίσθηση από κάποιον απαιτητικό, ωστόσο είναι όσο δυνατά πρέπει για την ακινητοποίηση του Crypton S παρουσιάζοντας ικανοποιητική προοδευτικότητα που δρα κατά του ακούσιου μπλοκαρίσματος. 


Μπορεί να γίνει εύκολα ο καθημερινός σας σύντροφος στην πόλη.

Μπορεί να γίνει εύκολα ο καθημερινός σας σύντροφος στην πόλη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Yamaha Crypton S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα: Ταπεινό, μα ουσιαστικό
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία: Έχει και ποτηροθήκη!
Σελίδα 4Κινητήρας: Υψηλό τεχνολογικό επίπεδο
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Με ένα ιδιαίτερο CBS
Σελίδα 6Οδηγώντας: Συμπεριφέρεται όπως πρέπει
Σελίδα 7Η άποψή μας: Αξιόλογο
  • Χρήστος

    Το έχω έξι μήνες πολύ καλό μηχανάκι,ένα μελανό σημείο που έχω εντοπίσει είναι ότι δεν παίρνει μπρος ούτε με την μανιβέλλα αν σου έχει αδειάσει η μπαταρία,επίσης αισθητή η απουσία του πίσω δισκόφρενου έστω και για ψυχολογικούς λόγους καθώς και η απουσία του πλαΪνού στάντ το οποίο η yamaha δεν το συμπεριέλαβε στον εξοπλισμό

      25
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΤΟ ΈΧΩ 4 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΌΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΙ ΑΠΛΆ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ.ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΆΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΟΥ.

      65