Με τον κινητήρα της 450 SR που αποδίδει 46,2 ίππους. Τροχός 21” μπροστά και tubeless ελαστικά, ενώ στις αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι και μεγάλη διαδρομή. Εξοπλισμένη με ΑBS, Slip Control, LED φωτισμόςκαι TFT οθόνη
H CFMOTO είχε ήδη ανακοινώσει την έλευση του νέου 450 MT στην EICMA από τις αρχές Οκτώβρη. Στα τέλη του ίδιου μήνα διέρρευσαν και οι πρώτες φωτογραφίες του επερχόμενου μικρού Adventure μοντέλου της CFMOTO, που εισέρχεται σε μια πολύ σκληρή αρένα ανταγωνισμού.
Ο κινητήρας είναι ήδη γνωστός από τα 450 SR, 450 NK και CLC 450. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα 449cc, με στροφαλοφόρο στις 270° και αποδίδει 46,2 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις 7.600 σ.α.λ. στην Ευρώπη. Η ίδια μονάδα εκτός Ευρώπης αποδίδει λίγο πάνω από 50 ίππους.
Ακόμα η CFMOTO δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικά με το πλαίσιο, όμως όπως φαίνεται έχουμε να κάνουμε με ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ενώ ήδη από τις φωτογραφίες φαίνονται οι διαστάσεις των τροχών και οι αναρτήσεις που θα φοράει. Μπροστά έχουμε έναν 21” τροχό με ακτινωτή ζάντα, έναν δίσκο και ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι. Ο πίσω τροχός είναι 18”, ενώ τα ελαστικά είναι Tubeless, κάτι που ξεχωρίζει σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το εύρος τιμής.
Το ψαλίδι μοιάζει να είναι αλουμινένιο και συνεργάζεται με ένα κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτισέρ. Η διαδρομή των αναρτήσεων θα είναι μεγάλη, όπως αρμόζει για οδήγηση εκτός δρόμου και λογικά θα πλησιάζει τα 200mm. Συνεπαγωγικά και το ύψος της σέλας θα είναι αυξημένο, κάνοντας εμφανή την πρόθεση του 450 MT να πρωταγωνιστήσει στο χώμα.
Βάρος - Εξοπλισμός
Κάτι πολύ σημαντικό για να το καταφέρει αυτό είναι φυσικά το βάρος. Επίσημα η CFMOTO δεν έχει ανακοινώσει τίποτα, όμως παίρνουμε σαν σημείο αναφοράς το 450 NK, που σταματάει τη ζυγαριά στα 165 κιλά. Προφανώς μια Adventure μοτοσυκλέτα ζυγίζει περισσότερο από μια γυμνή μοτοσυκλέτα του ίδιου διαμετρήματος, αλλά περιμένουμε (ανάλογα και με το ντεπόζιτο που θα χρησιμοποιηθεί – που υπολογίζεται ανάμεσα στα 16 και 20 λίτρα) η 450 MT να ζυγίζει κάτω από 200 κιλά πλήρης υγρών.
Ο σίγουρα στάνταρ εξοπλισμός θα περιλαμβάνει ABS, Slip Control, LED φωτισμό και μια έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα σύνδεσης. Στις φωτογραφίες βλέπουμε επίσης κάγκελα κινητήρα, χούφτες, ποδιά κινητήρα και βαλίτσες, αλλά δεν γνωρίζουμε τι από αυτά θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και τι θα είναι διαθέσιμο ως αξεσουάρ.
Το CFMOTO 450 MT αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2024 και ενώ η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί, περιμένουμε να δούμε κάτι ανάμεσα στο 450 NK (5.590 ευρώ) και στο 700 MT (6.590 ευρώ), άρα μια τιμή γύρω στα 6.000 ευρώ.