Το CFMoto 450 ΝΚ παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα από την εταιρεία και ετοιμάζεται να κάνει απόβαση στην Ευρώπη με έναν δικύλινδρο κινητήρα 48 ίππων που θα το καθιστά κατάλληλο για διπλώματα Α2.
Το CFMoto 450 ΝΚ είναι η γυμνή έκδοση του 450 SR
Η CFMoto παρουσίασε επίσημα το νέο 450 NK, τη γυμνή έκδοση του450 SRπου κυκλοφορεί ήδη από τις αρχές του 2023 και έχει αποσπάσει θετικά σχόλια. Αν ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η πορεία του στην Ευρώπη, οι φήμες έχουν πάρει φωτιά και θα πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους της Γηραιάς ηπείρου.
Αν και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα λανσαριστεί με 50 ίππους, στην Ευρώπη θα βγάζει κάτι λιγότερο από 48 στις 10.000 σ.α.λ., ώστε να είναι κατάλληλο για να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2. Σε κάθε περίπτωση, ο υδρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 449 κυβικών εκατοστών με διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών, μιμείται τον χαρακτήρα και τον ήχο ενός V-twin 90 μοιρών. Επιπλέον, η μέγιστη ροπή θα φτάνει τα 4 kg-m, ενώ υπεύθυνο για την αποδέσμευση της ισχύς θα είναι ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με συμπλέκτης ολίσθησης. Στην έκδοση των 50 ίππων, η τελική του θα φτάνει τα 187 χλμ/ώρα, ενώ ανεξαρτήτως ιπποδύναμης θα είναι εξοπλισμένο με σύστημαελέγχουολίσθησης.
Με 175 κιλά και χαμηλή σέλα κλείνει το μάτι και στους άπειρους αναβάτες
Mε το συνολικό του βάρος να μην ξεπερνάει τα 175 κιλά, συμπεριλαμβανομένου και των 14 λίτρων βενζίνης που χωράει το ρεζερβουάρ, το CFMoto 450 NK είναι τουλάχιστον 4 κιλά ελαφρύτερο από το «ντυμένο» 450 SR, κάτι που το κάνει ακόμα πιο φιλικό προς τους άπειρους αναβάτες. Ταυτόχρονα η σέλα των 795 χιλιοστών από το έδαφος, το κάνει ελκυστικό και σε πιο βραχύσωμους ανθρώπους , ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει μια ακόμα χαμηλότερη επιλογή (785 χιλιοστά) και μια υψηλότερη (815 χλστ.). Όσο για τις ζάντες του, θα είναι 17 ιντσών και θα φοράνε ελαστικά διαστάσεως 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Με στοιχειά από το CFMoto 450 SR
Η σπορ σχεδίαση του σωληνωτού ατσάλινουπλαισίου με το αναλογικά ταιριαστό κοντόμεταξόνιο (1.370 χλστ.), το πίσω ψαλίδι αλουμινίου και το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι είναι μια «ευγενική χορηγία» του 450 SR, όπως άλλωστε και το σύστημαπέδησης, με μια μικρή διαφορά. Είναι εξοπλισμένο με ένα μονό δισκόφρενο 320 χλστ. εμπρός που συνεργάζεται με μια δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της J.Juan κι όχι της Brembo όπως στο ντυμένο αδερφάκι του, και ένα δισκόφρενο 220 χλστ. πίσω, ενώ εννοείται ότι εφοδιάζεται με σύστημα ABS.
Με έγχρωμη οθόνη και ενσωματωμένη πλοήγηση
Εκτός από tractioncontrol, φώταLED και ABS, το 450 NK θα διαθέτει μια κυρτή έγχρωμηοθόνη 5 ιντσών, που θα παρέχει συνδεσιμότητα Bluetooth και ενσωματωμένο navigation. Το αν και πότε το θα έρθει στην Ευρώπη και σε ποια τιμή δεν είναι ακόμη γνωστό. Πάντως στην Κίνα , το CFMoto 450 NK αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται το καλοκαίρι του 2023 και θα κοστίζει 28.580 γουάν, δηλαδή περίπου 3.600 ευρώ.
Το 450 NK είναι η «γυμνή» απάντηση της CFMoto στα 450 κ.ε
Με 48 άλογα και τελική πάνω από 180
Πλαίσια, αναρτήσεις και φρένα προίκα από το 450 SR
Mε έγχρωμη οθόνη, bluetooth και ενσωματωμένο navigation
Θα έπαιρνες το γυμνό ή θα προτιμούσες το ντυμένο;