Αναβαθμίζει η Triumph το Tiger 1200 για το 2024
Αύξηση της μάζας του σφονδύλου
Μείωση ύψους της σέλας ηλεκτρονικά στην στάση
Μετακίνηση των μαρσπιέ πιο ψηλά
Οι διαφορές των 4 εκδόσεων. Τιμές;
Αύξηση της μάζας του σφονδύλου
Το νέο Tiger 1200 της Triumph, που θα κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη, δέχεται κάποιες αναβαθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που έχει παραμείνει ίδιο από το 2022 που κυκλοφόρησε. Τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου 1.160cc κινητήρα παραμένουν ίδια, με την απόδοσή του στα 150 άλογα στις 9.000 σαλ και την ροπή των 130 Nm στις 7.000 σαλ. Οι μηχανικοί της Triumph όμως επικεντρώθηκαν στην λεπτομέρεια και το "fine tuning" (ραφινάρισμα) της λειτουργίας του κινητήρα, ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά του στις χαμηλές στροφές. Η πατενταρισμένη από την εταιρεία διάταξη του στροφάλου "T-plane" συνεχίζει να δίνει το παρόν, ενώ σημαντικότερη αλλαγή αποτελεί η αύξηση της μάζας του σφονδύλου του στροφάλου με την ενίσχυσή του σε επιμέρους σημεία για μία πιο ομαλή λειτουργία. Με την αυξημένη μάζα διατηρείται καλύτερα η στροφορμή του, ενώ ο αναβαθμισμένος συμπλέκτης "κουμπώνει" την 1η ταχύτητα πιο γλυκά. Στο κιβώτιο ταχυτήτων διατηρείται το Quickshifter για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Μείωση ύψους της σέλας ηλεκτρονικά στην στάση
Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Showa μένουν απαράλλακτες ενώ στο πίσω αμορτισέρ προστίθεται η δυνατότητα μείωσης της προφόρτισης ηλεκτρονικά, ώστε να μειωθεί και το ύψος της σέλας έως και 20 χλστ όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακινητοποιημένη. Με την προσθήκη της της χαμηλότερης σέλας στον εξοπλισμό, το ύψος μειώνεται κατά 20 χλστ περεταίρω ενώ ανάλογα με το μοντέλο φτάνει τα 810 χλστ από το έδαφος όταν αυτή είναι ακινητοποιημένη και τα 830 χλστ από την στιγμή που ξεκινάει. Παράλληλα στα νέα μοντέλα Tiger 1200 θα υπάρχουν σέλες με πιο φλατ επιφάνεια, ιδανικές για πολύωρη οδήγηση όπως επίσης και αντικραδασμικά καβαλέτα τιμονιού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μετακίνηση των μαρσπιέ πιο ψηλά
Η εργονομία και η δυναμική οδήγησης του νέου Tiger 1200 βελτιώνεται με την τοποθέτηση των μαρσπιέ λίγο πιο ψηλά ενώ παράλληλα αυξάνεται και η δυνατότητα κλίσης της μοτοσυκλέτας στις στροφές. Η Triumph δεν κάνει αναφορά για αλλαγές στο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαρτήματα της Brembo και της Magura, η αποτελεσματικότητα των οποίων είναι αποδεδειγμένη. Η νέα μοτοσυκλέτα διατηρεί το ίδιο βάρος με αυτό της προηγούμενης γενιάς και ανάλογα με τα αξεσουάρ εξοπλισμού και την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, ζυγίζει τουλάχιστον 245 κιλά γεμάτη. Ταυτόχρονα με το Quickshifter και τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις διαθέτει επίσης 6 riding modes, cornering ABS με μονάδα IMU 6 αξόνων, υποβοήθηση εκκίνησης και μία TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, σύστημα Keyless, και προειδοποίηση νεκρής γωνίας χάρη στα ραντάρ εμπρός και πίσω με τα οποία εξοπλίζεται. Όλες οι εκδόσεις του Tiger 1200 διαθέτουν στάνταρ θερμαινόμενα grips όπως επίσης και σέλα (στον προαιρετικό εξοπλισμό όμως).
Οι διαφορές των 4 εκδόσεων. Τιμές;
Οι 4 εκδόσεις της Tiger 1200 που θα κυκλοφορήσουν είναι οι εξής: GT Pro, GT Explorer, Rally Pro και Rally Explorer. Οι δύο εκδόσεις GT εξοπλίζονται με χυτές ζάντες αλουμινίου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ η χωρητικότητα του αλουμινένιου ρεζερβουάρ στην έκδοση Explorer εκτοξεύεται από τα 20 στα 30 λίτρα. Η έκδοση Explorer αποκτά επίσης πιο πλούσιο εξοπλισμό. Στις εκδόσεις Rally συναντάμε έναν πιο χωμάτινο προσανατολισμό αφού σε αυτές τοποθετούνται τροχοί 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω όπως επίσης και αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές (220 χλστ αντί για 200 χλστ). Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο είναι και πάλι το ρεζερβουάρ που στην έκδοση Pro χωράει 20 λίτρα ενώ στην Explorer 30. Οι Tiger 1200 έχουν μεγάλα διαστήματα service στα εντυπωσιακά 16.000 χιλιόμετρα ενώ σε όλες τις εκδόσεις η μετάδοση γίνεται μέσω διαφορικού. Δεν γνωρίζουμε ακόμα τις τιμές των νέων Triumph Tiger 1200 για την Ελλάδα αλλά αναμένουμε να ανακοινωθούν σύντομα.