LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η απόδοση του κινητήρα του CBR 600RR C-ABS 2009 είναι γραμμική και οι 120 σχεδόν ίπποι του δεν αφήνουν περιθώρια κριτικής.

Honda CBR 600RR C-ABS 2009: Τεχνολογία αιχμής

Tιμή: 8.900 ευρώ

Το CBR 600RR C-ABS του 2009 ήταν, όταν το παρουσίασε η Honda, το μοντέλο που βρισκόταν πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V, χάρη στο σχεδιασμό και τις τεχνολογίες του.

Αν και ss, το CBR είναι αρκετά φιλικό και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά, με τις ελάχιστες παραχωρήσεις. Ωστόσο, με ελάχιστη προσπάθεια, μεταμορφώνεται σε κάτι αρκετά διαφορετικό, αγριεμένο, ικανό, ιδιαίτερα διασκεδαστικό. Ο τρόπος με τον οποίον η ιπποδύναμη περνά στο δρόμο είναι εκπληκτική. Η γραμμική, γεμάτη απόδοση του κινητήρα, μαζί με το στιβαρό πλαίσιο, το κτηνώδες ψαλίδι και τις άριστες, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κάνουν θαύματα. Το C-ABS, τέλος, ενεργοποιείται όταν είναι απαραίτητο και δεν αφήνει καμιά αίσθηση στη μανέτα του φρένου.

Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 599
Ισχύς  (ίπποι/σ.α.λ.): 118/13.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,7/11.250
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 194

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ