Κυκλοφόρησαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας ¬¬ Moto Guzzi V100 Stelvio από την βόρεια Ιταλία, που προδίδουν ότι η εταιρία εξόπλισε το νέο της μοντέλο με σύστημα Ραντάρ.
Αισθητήρες Ραντάρ, φαρδύ τιμόνι και ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
Η μπροστινή όψη της νέας V100 Stelvio είναι εξοπλισμένη με τον εμπρόσθιο Full Ledπροβολέα και τον φωτεινό αετό στο κάτω μέρος του, ίδιο με το προηγούμενο επετειακό μοντέλο της Mandello. Ελαφρώς ψηλότερη σε σχέση με την Mandello, με ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, φαρδύ τιμόνι και προστατευτικό χεριών όπως και προστατευτικό από αλουμίνιο στον κινητήρα. Σχάρα αποσκευών στο πίσω μέρος και θέση για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ για πρώτη φορά η Moto Guzzi αποφάσισε να εξοπλίσει ένα μοντέλο της με αισθητήρες ραντάρ όπως προδίδουν οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν.
Η V100 Stelvio βασίστηκε στο επετειακό Moto Guzzi Mandello και με βάση αυτό προχωρά στην κατασκευή του νέου της μοντέλου που είναι έτοιμη να παρουσιάσει μέσα στο 2023. Εξοπλισμένη υδρόψυκτο V-Twin κινητήρα 1.042 κυβικών εκ. η ιπποδύναμή του φτάνει τους 115 ίππους και τα 105Nmροπής. Πιστή παραμένει στην διαχρονική της φιλοσοφία των κινητήρων με κλίση 90ο μοιρών.
Φρένα Brembo με αλουμινένιους ή ακτινωτούς τροχούς
Η V100 Stelvio θα εξοπλίζεται με φρένα από την Brembo, ενώ θα υπάρχει η δυνατότηταεπιλογής μεταξύ ακτινωτών ή αλουμινένιων ζαντών. Οι τροχοι είναι 19 ιντσών με ελαστικό διάστασης 120/70 εμπρός και 17 ιντσών με ελαστικό διάστασης 170/60 πίσω. Μάλλον θα δούμε και μια δεύτερη έκδοση πιο χωμάτινη, με πιθανώς μεγαλύτερη διαδρομή στο πίσω αμορτισέρ και υψηλότερη θέση οδήγησης.
Πηγή: Motorradonline
Κινητήρας V-Twin 1.042 κ εκ με 115 ίππους
Αισθητήρες Ραντάρ, φαρδύ τιμόνι και ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
Φρένα Brembo με αλουμινένιους ή ακτινωτούς τροχούς
Ολοένα και περισσότερα νέα μοντέλα εμφανίζονται με αισθητήρες Ραντάρ, άραγε θα μπει στον standard εξοπλισμό όλων των μοτοσυκλετών αργά ή γρήγορα;