Ο κινητήρας των 300 κυβικών (φωτό) είναι ο ισχυρότερος στην ιστορία της Vespa και την μετατρέπει σε... πυραυλάκι που μπορεί να σε ενθουσιάσει! Ο 125άρης είναι πιο πειθήνιος και πιο εύχρηστος στην πόλη

Ο κινητήρας των 300 κυβικών (φωτό) είναι ο ισχυρότερος στην ιστορία της Vespa και την μετατρέπει σε... πυραυλάκι που μπορεί να σε ενθουσιάσει! Ο 125άρης είναι πιο πειθήνιος και πιο εύχρηστος στην πόλη, ενώ φέρει και Start-Stop.

Σημαντική αλλαγή στην εμπρόσθια ανάρτηση, η προσθήκη ακόμα ενός βραχίονα, που δημιουργεί πλέον πλήρες παραλληλόγραμμο για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία. Νέα η εμπρός δαγκάνα φρένου, αλλά

Σημαντική αλλαγή στην εμπρόσθια ανάρτηση, η προσθήκη ακόμα ενός βραχίονα, που δημιουργεί πλέον πλήρες παραλληλόγραμμο για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία. Νέα η εμπρός δαγκάνα φρένου, αλλά και η αντίστοιχη τρόμπα από την Brembo.

Η εξάτμιση είναι ανασχεδιασμένη, και για τα δύο μοτέρ 125 και 300 κυβικών. Εδώ φαίνεται του 300.

Η εξάτμιση είναι ανασχεδιασμένη, και για τα δύο μοτέρ 125 και 300 κυβικών. Εδώ φαίνεται του 300.

  • Ο κινητήρας των 300 κυβικών (φωτό) είναι ο ισχυρότερος στην ιστορία της Vespa και την μετατρέπει σε... πυραυλάκι που μπορεί να σε ενθουσιάσει! Ο 125άρης είναι πιο πειθήνιος και πιο εύχρηστος στην πόλη
  • Σημαντική αλλαγή στην εμπρόσθια ανάρτηση, η προσθήκη ακόμα ενός βραχίονα, που δημιουργεί πλέον πλήρες παραλληλόγραμμο για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία. Νέα η εμπρός δαγκάνα φρένου, αλλά
  • Η εξάτμιση είναι ανασχεδιασμένη, και για τα δύο μοτέρ 125 και 300 κυβικών. Εδώ φαίνεται του 300.

Κινητήρες-περιφερειακά

Οι κινητήριες μονάδες i-Get 125 και HPE 300 κάνουν και πάλι την εμφάνιση τους. O κινητήρας των 125 κυβικών είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μοτέρ της κατηγορίας του, αποδίδοντας 13,8 ίππους και ροπή που φτάνει τα 1,2 Kgm. Είναι 4βάλβιδος και φέρει το σύστημα Start-Stop της Piaggio, ονόματι RISS. Δεν υπάρχει παραδοσιακή μίζα, η οποία αντικαθίσταται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια τοποθετημένο απευθείας στο στροφαλοφόρο. Εν στάσει, ο κινητήρας σβήνει και ενεργοποιείται άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Vespa, αγγίζοντας τους 23,8 ίππους και τα 2,7 kgm ροπής. Οι αλλαγές στο εσωτερικό του είναι αρκετές: Ενδεικτικά αναφέρουμε νέα τμήματα στο σύστημα κίνησης βαλβίδων και νέα ελατήρια τους, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου της Magneti Marelli. Και για τους δύο κινητήρες, υπάρχει σύστημα αντι-σπιν του πίσω τροχού ASR, με δυνατότητα απενεργοποίησης.


Σημαντική αλλαγή στην εμπρόσθια ανάρτηση, η προσθήκη ακόμα ενός βραχίονα, που δημιουργεί πλέον πλήρες παραλληλόγραμμο για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία. Νέα η εμπρός δαγκάνα φρένου, αλλά και η αντίστοιχη τρόμπα από την Brembo.

Σημαντική αλλαγή στην εμπρόσθια ανάρτηση, η προσθήκη ακόμα ενός βραχίονα, που δημιουργεί πλέον πλήρες παραλληλόγραμμο για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία. Νέα η εμπρός δαγκάνα φρένου, αλλά και η αντίστοιχη τρόμπα από την Brembo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


To πλαίσιο «Vespone» της GTS αποτελεί μια αυτοφερόμενη κατασκευή, εξολοκλήρου από ατσάλι, ενώ σημαντικές αλλαγές αφορούν την εμπρόσθια ανάρτηση. Η γεωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση των ελατηρίων. Στα φρένα, οι δαγκάνες των δίσκων εμπρός και πίσω αλλάζουν, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι νέα, από την Brembo. Στο προηγούμενο μοντέλο, μας είχε απασχολήσει η μέτρια αίσθηση στις μανέτες, κάτι που όπως θα δούμε παρακάτω, τώρα βελτιώθηκε, μαζί με την καλύτερη λειτουργία του συστήματος σε εντονότερους ρυθμούς οδήγησης. Σε όλες τις GTS, υπάρχει σύστημα ABS, με νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch.

Η εξάτμιση είναι ανασχεδιασμένη, και για τα δύο μοτέρ 125 και 300 κυβικών. Εδώ φαίνεται του 300.

Η εξάτμιση είναι ανασχεδιασμένη, και για τα δύο μοτέρ 125 και 300 κυβικών. Εδώ φαίνεται του 300.