Το Voge 300DS έχει καταφέρει να κλέψει τις καρδιές όσων αναβατών ψάχνουν μια ποιοτική μοτοσυκλέτα περιπέτειας μικρού κυβισμού, αφού βρίσκεται συνεχώς στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας του το τελευταίο 18μηνο.
Στη μικρή κατηγορία των On-Off μοτοσυκλετών, το Voge 300DS δείχνει τη δυναμική του όντας στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Αποτελεί ένα ολοκηρωμένο πακέτο περιπέτειας το οποίο εστιάζει στην άνεση και την οικονομία, ενώ θα σε συντροφεύει όχι μόνο στις καθημερινές σου μετακινήσεις, αλλά και σε πιο μακρινά ταξίδια. Η εμφάνισή του είναι άκρως μοντέρνα και σύγχρονη χωρίς ευτυχώς να καταφεύγει σε ακρότητες με στόχο τον εντυπωσιασμό. Γωνίες και ακμές συνδυάζονται σε ένα αρμονικό σύνολο που είναι δύσκολο να μη σου αρέσει, ενώ η πλαστική ποδιά κάτω από τον κινητήρα προσφέρει πόντους και κάνει πιο ομοιόμορφο το σύνολο, αφού ανεβαίνει αρκετά ψηλά και σχεδόν γίνεται προέκταση των πλαϊνών προστατευτικών. Το επιθετικό μούτρο με την ελαφρώς κατηφορική κλίση φιλοξενεί τη μεγάλη διάφανη ζελατίνα και τον τριγωνικό LED προβολέα. Ίδιας τεχνολογίας είναι τα φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα όπως προστάζει η εποχή, για καλύτερη αποτελεσματικότητα και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.
Η κατηγορία των μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλετών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των ταξινομήσεων και συνεχώς αναπτύσσεται με νέα μοντέλα να εισέρχονται συνεχώς. Το Voge 300DS είναι μια μικρού κυβισμού sport touring μοτοσυκλέτα που υπόσχεται να σε πάει παντού με άνεση μέσα στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα σου δίνει τη δυνατότητα να βγεις εκτός των αστικών τειχών και να ταξιδέψεις σε κοντινούς ή και πιο μακρινούς προορισμούς. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 292,4 κυβικών με τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό, αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 7.000, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας συμβάλει στη βελούδινη λειτουργία. Η κατανάλωση του μένει χαμηλά στα 3,6λ./100χλμ., ενώ συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 5.
Ανεστραμμένο πιρούνι και δίσκοι μαργαρίτα για μέγιστη ασφάλεια
Για τη συνεχή επαφή των αλουμινένιων 17άρηδων τροχών με τον δρόμο φροντίζει ένα ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρα καλάμια και μονό αμορτισέρ με μοχλικό, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν όμορφο δίσκο 300 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και έναν 220 χιλιοστών ίδιας σχεδίασης πίσω με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS της Bosch.
Με ρυθμιζόμενη ζελατίνα και LCD οθόνη οργάνων
Η σέλα απέχει 810 χιλιοστά από το έδαφος και επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος. Αντίστοιχα ευχάριστα είναι και τα πράγματα για τον συνεπιβάτη με το κομμάτι σέλας που του αναλογεί να είναι ευρύχωρο, ενώ έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δυο θέσεις χωρίς εργαλεία, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει εν κινήσει, αφού η ρόδα ρύθμισης βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και η σχάρα η οποία βρίσκεται στο ίδιο ύψος με τη σέλα του συνεπιβάτη και επιτρέπει το εύκολο φόρτωμα και κουβάλημα. Για την ενημέρωση του αναβάτη έχει επιτροπευτεί μια όμορφη μαύρη LCD oθόνη με λευκή γραμματοσειρά, ενώ ακριβώς από κάτω της υπάρχει θύρα USB για φόρτιση συσκευών.
Η τιμή του Voge 300DS έχει καθοριστεί στα 3.995 ευρώ.
Με 29 ίππους και μόλις 3,6 λίτρα κατανάλωση
Μικρός κυβισμός, αλλά χορταστικές διαστάσεις
Ευέλικτο και ευκολοδήγητο με βάρος μόλις 155 κιλά
Τι επιλέγεις; Μοτοσυκλέτα ή scooter στα 300 κυβικά;