Κινητήρας

    Κινητήρας

    Το Voge AC350 εκτός από την εμφάνιση, διαφέρει και στο κομμάτι του κινητήρα, όπου συναντάμε το ολοκαίνουριο μοτέρ της εταιρείας που απευθύνεται σε μοντέλα μικρομεσαίου κυβισμού και διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες και κορυφαία υλικά. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 321 κ. εκ. που διαθέτει σφυρήλατα έμβολα για υψηλή αντοχή και μεγάλη διάρκεια ζωής, 2 εκκεντροφόρους επί κεφαλής και 8 βαλβίδες. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός είναι της Bosch και απόδοση του φτάνει τους 41 ίππους στις 8.500 στροφές και τα 3,1 kg ροπής στις 9.000 στροφές. Η γραμμικότητα και η ελαστικότητα του είναι σύμμαχοι για κίνηση εντός όσο και εκτός αστικού περιβάλλοντος.

    Αύξησε την ισχύ του Voge AC350 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.



    Συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, ο οποίος δεν επιτρέπει να εμφανιστούν αναπηδήσεις στο πίσω τροχό στα απότομα κατεβάσματα. Ουσιαστικά ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται να «αντικαταστήσει» το μονοκύλινδρο 300αρι μοτέρ που συναντάμε στο 300AC, φέρνοντας ολόκληρη την γκάμα των μικρομεσαίων μοτοσυκλετών της εταιρείας στη νέα εποχή, όντας πιο ισχυρός και ταυτόχρονα το ίδιο οικονομικός. Ειδικά στο κομμάτι της κατανάλωσης δεν θα ζητήσει πάνω από 4,2 λτ./100 χλμ., που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων θα προσφέρει αυτονομία άνω των 300 χλμ.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Επιδόσεις  
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,2
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 6,3
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 6,5
    100 - 0 (μέτρα) 40
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2

    Σελίδα 1Voge AC350 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Δρόμος
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά