Το Voge AC350 σε προ(σ)καλεί να το καβαλήσεις κι αν το κάνεις σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις. Παρά το γεγονός ότι το τιμόνι του είναι ελαφρώς στενό, δεν είναι δύσκολο για τον αναβάτη να βρει τη θέση οδήγηση του και να ξεκινήσει να γράφει τα πρώτα χιλιόμετρα. Τα πλεονεκτήματα του συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης φαίνονται από το πρώτο πάτημα του, όπου δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου δύναμη για να αλλάξουν οι σχέσεις, κάτι που οφείλεται και στο ραφιναρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Η εκτόνωση της δύναμης του μοτέρ είναι τόσο γραμμική, που ακόμα και οι πιο άπειροι αναβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα στη διαχείριση της. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι υστερεί στο τομέα των επιδόσεων, αφού για να φτάσει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,3 δλ, ενώ αρκούν μόνο 2,2 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-50χλμ./ώρα που είναι αρκετά χρήσιμο μέσα στην πόλη.
Από το πρώτο πάτημα του γκαζιού αντιλαμβάνεσαι ότι το δυνατό σημείο του κινητήρα είναι οι χαμηλές και μεσαίες στροφές, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι για το 50-100 χλμ./ώρα με 4η θέλει 6,5 δλ., αποδεικνύοντας ότι μπορεί να προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια κατά το προσπέρασμα, ενώ χάρη στην ελαστικότητά του θα συγχωρέσει μια λάθος επιλογή στην σχέση του κιβωτίου. Το μεταξόνιο των 1410 χλστ. προσφέρει σταθερότητα ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου που ξεπερνάνε τα 120 χλμ./ώρα, δείχνοντας ότι μπορεί να σταθεί και σαν ταξιδιωτικός σύντροφος, αν δεν σε ενοχλεί η πίεση του αέρα. Όχι ότι χάνει σε ευελιξία μέσα στην πόλη, αφού του είναι εύκολη υπόθεση η μετακίνηση μεταξύ των σταματημένων αυτοκινήτων και της αστικής ζούγκλας.
Το σύστημα αναρτήσεων είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να απορροφάει με μαεστρία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος για να μην επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη του αναβάτη, ενώ δεν θα δυσκολευτεί στις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης, προσφέροντας αρκετή πρόσφυση ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Η επιλογή περιφερειακών από το πάνω ράφι στο κομμάτι της πέδησης έχει θετική αποτύπωση στις μετρήσεις μας, αφού χρειάζεται 40 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, με το πρώτο δάγκωμα να είναι αρκετά δυνατό και η αίσθηση της μανέτας αρκετά σωστή, ενώ το ABS θα επέμβει διακριτικά μόνο όπου χρειαστεί.