Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Μεγάλη προσοχή, εκτός από τον κινητήρα και τη σχεδίαση, έχει δοθεί στην ακαμψία και στη συνοχή του συνόλου, με το Voge AC350 να πατάει πάνω σε ατσάλινο, σωληνωτό, πλαίσιο τύπου διαμάντι, που του επιτρέπει να κρατάει τη ζυγαριά στα 158 κιλά στεγνό. Στο τομέα της ανάρτησης συναντάμε μπροστά ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. και πίσω ένα μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προ την προφόρτιση που ενώνεται μέσω μοχλικού με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Για το φρενάρισμα του AC350 οι άνθρωποι της εταιρείας στράφηκαν σε δοκιμασμένες και πασίγνωστες λύσεις, με τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας της J.Juan, 298 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω, να συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες της Nissin και ένα δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Οι 17αρες χυτές ζάντες αλουμινίου ντύνονται με ελαστικά διάστασης 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Voge AC350 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Δρόμος
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά