Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
  • Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
  • Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
  • Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
  • Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
  • Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας

Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας

- Με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 174χλμ/ώρα.
- Ελαφρύ Scrambler με βάρος 185 κιλών.
- TFT οθόνη 7 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS.
- Με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 174χλμ/ώρα

Σε μία μεταμοντέρνα κλασσική κατηγορία που τραβάει όλο και περισσότερους αναβάτες  έρχεται το νέο Voge AC525X με έναν υγρόψυκτο, 8-βάλβιδο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 494κ.εκ αποτελώντας το μήλο της έριδος στα μεσαία modern classic. Ο ζωηρός, ροπάτος και ελαστικός κινητήρας του 525Χ χρησιμοποιεί νέο στρόφαλο με διαφορετική διάμετρο και διαδρομή εμβόλων χρησιμοποιώντας δύο εξελιγμένους εκκεντροφόρους με τετραβάλβιδες κεφαλές. Τα νούμερα που θα προκαλέσουν σάλο στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι οι 47,6 ίπποι στις 8.500σ.α.λ και ροπή 44,5Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό, όπου διανύοντας τα 0-100χλμ/ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ θα προσφέρει ρεπρίζ των 60-120χλμ/ώρα (με 4η ταχύτητα) σε 5,7 δευτερόλεπτα. Υποδειγματικά και γραμμικά αποδίδει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch και σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη ολίσθησης, οι ταχύτητες στο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων θα γίνονται με λιγότερη πίεση της μανέτας. Καθώς ανοίγουμε το δεξί γκρίπ, Ανεβαίνοντας τα χιλιόμετρα η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 174χλμ/ώρα. Το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων θα προσφέρει 450 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα, καταναλώνοντας 4,2λτ/100χλμ.

Ελαφρύ Scrambler με βάρος 185 κιλών

Η Voge θέλησε να φτιάξει μία μοτοσικλέτα πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, για αυτό το σώμα της AC525X αποτελείται από ένα ατσάλινο στρόγγυλης διατομής πλαίσιο. Ο εμπρός στρόγγυλος LED προβολέας με τα DRL φώτα ημέρας, πλαισιώνεται από μια μικρή ζελατίνα, η οποία συμβάλει στην προστασία των οργάνων. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται πάνω από τη μοτοσικλέτα, επιτρέποντας μας να πατάμε με σιγουριά στο έδαφος, καθώς η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το οδόστρωμα είναι στα 820 χιλιοστά. Επίσης, το κενό που δημιουργείται ανάμεσα σε δρόμο και στο χαμηλότερο σημείο της Srambler είναι στα 198 χιλιοστά. Το βάρος δε των 185 κιλών πλήρες υγρών βοηθάει σε επιτόπιες μανούβρες, καθιστώντας εύκολη στην διαχείριση της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TFT οθόνη 7 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS

Πληθώρα λειτουργιών βρίσκουμε στις νέες μοτοσικλέτες καλούμενες να απεικονιστούν σε μία οθόνη λίγο μόλις ιντσών. Στην περίπτωση της Voge έχει τοποθετηθεί μία οθόνη 7 ιντσών, όπου για τα δεδομένα της εποχής θεωρείται μεγάλη, συναντώντας αρκετές πληροφορίες για την AC525X με πρώτη και καλύτερη τη συνδεσιμότητα με το Smartphone μας, την ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS, εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας, ένδειξη στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας ψυκτικού, στροφόμετρο, ταχύμετρο, θερμοκρασία περιβάλλοντος, σχέσης ταχύτητας, ολικός-μερικός χιλιομετρητής, κατανάλωσης, ρολόι, μία θέση παροχή ρεύματος 12V, μία θύρα φόρτισης USB-C και ένδειξη των δύο interface με διαφορετικά γραφικά. Επίσης, μπορεί να οδηγηθεί και με Α2 δίπλωμα.

Με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό

Δικαίως χαρακτηρίζεται 525 Χ μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με τους ακτινωτούς τροχούς των 110/80/19 μπροστά και 150/70/17 πίσω με λάστιχα μεικτής χρήσης τα Metzeler Tourance της επιτρέπουν να αλλάζει τερέν με ευκολία. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο βρεθεί μπροστά της σε δασικά κομμάτια και να φιλτράρουν κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου. Ο λόγος γίνεται για τις Kayaba με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών ως προς την συμπίεση και την επαναφορά μπροστά και πίσω ένα μονοσόκ αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση ελατηρίου συνοδευόμενο από το επανασχεδιασμένο μοχλικό μέσω της τεχνολογίας CAE (Computer Aided Engineering). Η δυνατότητα απενεργοποίησης του δικάναλου συστήματος αντιμπλοκαρίσματος ABS στον πίσω τροχό θα μας προσφέρει απλόχερα στιγμές έντονης ευδιαθεσίας με τους μπροστινούς δίσκους τύπου μαργαρίτα των 300 χιλιοστών να επαναφέρουν σε στιγμές χαλάρωσης και πίσω ο δίσκος των 220 χιλιοστών θα μας ανεβάζει την αδρεναλίνη πάλι στα ύψη. Τέλος, οι ακτινικές δαγκάνες είναι της Nissin, όπου μπροστά συναντάμε διέμβολες και πίσω μονού εμβόλου.

Η τιμή του είναι στα 5.945 ευρώ.