Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ
  • Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ

Voge DS525X: Τα κάνει όλα και κοστίζει μόλις 5.995 ευρώ

- Μεγάλωσε ο 500άρης κινητήρας κατά 23κ.εκ.
- Νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου QST 500, 4,5 κιλά ελαφρύτερο.
- Οθόνη TFT 7 ιντσών & ένδειξη ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS.
- Με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό.

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Μεγάλωσε ο 500άρης κινητήρας κατά 23κ.εκ

Σε μία κατηγορία που πλέον έχει πάρει «φωτιά» έρχεται το νέο Voge DS525X με την αναβαθμισμένη καρδία του υγρόψυκτου, δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 494κ.εκ από τα 471κ.εκ που είναι τοποθετημένος στα 500R και 500AC να αποτελεί το μήλο της έριδος στα μεσαία On-Off. Ο κατά τα άλλα ζωηρός, ελαστικός και υπερκυβισμένος κινητήρας του 525Χ χρησιμοποιεί νέο στρόφαλο με διαφορετική διάμετρο και διαδρομή εμβόλων χρησιμοποιώντας δύο εξελιγμένους εκκεντροφόρους με τετραβάλβιδες κεφαλές. Τα νούμερα που θα προκαλέσουν ταραχή στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι οι 48 ίπποι στις 8.500σ.α.λ και με ροπή 44,5Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό θα κάνουν τα 0-100χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ θα προσφέρει ρεπρίζ των 60-120χλμ/ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα. Ως άλλος «ιππότης» λειτουργεί με υποδειγματική γραμμική απόδοση ο ψεκασμός της Bosch και σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης οι ταχύτητες του 6-αριού κιβωτίου ταχυτήτων θα γίνονται με λιγότερη πίεση της μανέτας επιτυγχάνοντας μία τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 180χλμ/ώρα. Τα 2 προγράμματα οδήγησης που φέρει, μας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε Sport ή Eco οδηγικό στυλ με διαφορά στην απόκριση του γκαζιού που στο Eco περιστρέφεται το δεξί γκρίπ πιο ήρεμα. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν από το σύνολο της DS525X η μετρημένη κατανάλωση της μεικτής οδήγησης σταματάει στα 4,4λ/100χλμ με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα.

Νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου QST 500, 4,5 κιλά ελαφρύτερο

Η Voge θέλησε να πετύχει μία Adventure μοτοσικλέτα πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, για αυτό το σώμα της DS525X αποτελείται από ξεχωριστό υποπλαίσιο συμβάλλοντας στη μείωση βάρους του χαλύβδινου σωληνωτού πλαισίου κατά 4,5 κιλά. Το ρύγχος της που θυμίζει «χήνα», μας τονίζει ότι στον τομέα των πλαστικών μερών έχει δοθεί έμφαση στις κοφτές και καλλίγραμμες γωνίες, γεμισμένη με αεροδυναμικές περιτεχνίες επιτυγχάνοντας αποδοτικότερη αεροδυναμική. Καθώς η μέρα φεύγει, τα DRL φώτα ημέρας μας συντροφεύουν μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν αναλάβουν έργο οι δυνατοί LED προβολείς μαζί με τους προβολείς ομίχλης που βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό κατά τις νυχτερινές ώρες. Τον ανήσυχο χαρακτήρα του τον περιβάλλουν χούφτες, ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας 2 θέσεων, ενσωματωμένη σχάρα, προστατευτικά κάγκελα με φινιρίσματα αισθητικών παρεμβάσεων σε εξάτμιση με Carbon πινελιές, βαμμένα σε χρυσό τα στεφάνια των τροχών και τα καλάμια του πιρουνιού. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται μέσα στη μοτοσικλέτα επιτρέποντας μας να πατάμε με σιγουριά στο έδαφος καθώς η απόσταση που χωρίζει σέλα και έδαφος είναι στα 815χλσ και η το κενό που δημιουργείται σε οδόστρωμα και το χαμηλότερο σημείο αυτής είναι στα 198 χιλιοστά. Το βάρος δε των 210 κιλών πλήρες υγρών είναι ένα μη απαγορευτικό νούμερο ακόμη και σε καταστάσεις στατικών κινήσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οθόνη TFT 7 ιντσών & ένδειξη ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS

Πληθώρα λειτουργιών βρίσκουμε στις νέες μοτοσικλέτες καλούμενες να απεικονιστούν σε μία οθόνη λίγο μόλις ιντσών. Στην περίπτωση της Voge έχει τοποθετηθεί μία οθόνη 7 ιντσών όπου για τα δεδομένα της εποχής θεωρείται μεγάλη, εκεί θα συναντήσουμε αρκετές πληροφορίες για την DS525X με πρώτη και καλύτερη την λειτουργία πλοήγησης turn-by-turn μέσω Bluetooth σύνδεσης με το Smartphone μας, την ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS, εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας, ένδειξη στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, στροφόμετρο, ταχύμετρο, θερμοκρασία περιβάλλοντος, σχέσης ταχύτητας, κατανάλωσης, ρολόι, μία θέση παροχή ρεύματος 12V, μία θύρα φόρτισης USB-C και ένδειξη προγραμμάτων οδήγησης. Επίσης, βρίσκεται οριακά να οδηγηθεί με Α2 δίπλωμα και την καθιστά να επιλεχθεί και από κατόχους αυτής της κατηγορίας.

Με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό

Δικαίως χαρακτηρίζεται 525 Χ μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με τους ακτινωτούς τροχούς των 110/80/19 μπροστά και 150/70/17 πίσω με λάστιχα μεικτής χρήσης τα Metzeler Tourance της επιτρέπουν να αλλάζει τερέν με ευκολία. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο βρεθεί μπροστά της σε δασικά κομμάτια και να φιλτράρουν κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου. Ο λόγος γίνεται για τις Kayaba με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών ως προς την συμπίεση και την επαναφορά μπροστά και πίσω ένα μονοσόκ αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση ελατηρίου συνοδευόμενο από το επανασχεδιασμένο μοχλικό μέσω της τεχνολογίας CAE (Computer Aided Engineering). Η δυνατότητα που δίνεται απενεργοποίησης του δικάναλου συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος ABS στον πίσω τροχό θα μας προσφέρει απλόχερα στιγμές έντονης ευδιαθεσίας με τους μπροστινούς δίσκους τύπου μαργαρίτα των 298 χιλιοστών να επαναφέρουν σε στιγμές χαλάρωσης και πίσω ο δίσκος των 240 χιλιοστών θα μας ανεβάζει την αδρεναλίνη πάλι στα ύψη. Τέλος, οι ακτινικές δαγκάνες είναι της Nissin, όπου μπροστά συναντάμε διέμβολες και πίσω μονού εμβόλου.

Η τιμή του είναι στα 5.995 ευρώ.