Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η θέση οδήγησης επανασχεδιάστηκε, με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στην πολύωρη οδήγηση και καλύτερο έλεγχο στο χώμα. Ο αναβάτης κάθεται μέσα στη μοτοσυκλέτα, με τα χέρια στη σωστή απόσταση από το φαρδύ τιμόνι και τα πόδια σε φυσική στάση, ενώ και εκτός δρόμου δε θα δυσκολευτεί στις μετακινήσεις του κορμού όταν οδηγεί όρθιος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η νέα σέλα δύο επιπέδων, με ύψος στα 815 χιλιοστά, διαθέτει μεγάλα τμήματα με επαρκές αφρώδες υλικό για οδηγό και συνεπιβάτη, με τον τελευταίο να κάθεται σε πιο ψηλή θέση σχηματίζοντας πιο άνετες γωνίες ποδιών σε σχέση με τα πίσω μαρσπιέ. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, ψηλή-χαμηλή, χωρίς τη χρήση εργαλείων και προσφέρει σωστή ανεμοκάλυψη, ενώ στην προστασία από τα καιρικά φαινόμενα συνεισφέρουν οι χούφτες του τιμονιού και το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ με τις μεγάλες εσοχές για τα πόδια.

Η ανοξείδωτη σχάρα  με ενσωματωμένες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει όλα τα απαραίτητα για μεγάλες διαδρομές. H νέα έγχρωμη LED οθόνη οργάνων διαθέτει πλήθος πληροφοριών με αποκορύφωμα την ένδειξη TPMS για τον έλεγχο πίεσης των ελαστικών, ενώ αλλάζει αυτόματα τον φωτισμό της ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες (μέρα-νύχτα).

Μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω τεχνολογίας Bluetooth προσφέροντας έως και πλοήγηση turn-by-turn. Εκατέρωθεν της οθόνης φιλοξενούνται δύο παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V και μια θύρα USB, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνεται από τις ρυθμιζόμενες μανέτες και το κεντρικό σταντ.
 

Σελίδα 1Voge DS525X - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις