Η Voge προχώρησε και σε δομικές αλλαγές. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου QST 500 προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία όντας 4,5 κιλά ελαφρύτερο και σε συνδυασμό με το νέο αφαιρούμενο υποπλαίσιο, έχουν βελτιώσει δραματικά την οδική συμπεριφορά του DS525X.
Σε επίπεδο περιφερειακών συναντάμε επώνυμες και αξιόπιστες λύσεις. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και monoschock αμορτισέρ, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Το μοχλικό είναι επανασχεδιασμένο και χάρη στην τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) μεταφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση.
Τα φρένα είναι της Nissin με διπλά δισκόφρενα μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και δίσκο 240 χιλιοστών ίδιου τύπου στο πίσω μέρος. Το δικάναλο ABS έρχεται από την Bosch και μπορεί να απενεργοποιηθεί από όσους θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Metzeler Tourance να έχουν διάμετρο 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα.