Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η Voge προχώρησε και σε δομικές αλλαγές. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου QST 500 προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία όντας 4,5 κιλά ελαφρύτερο και σε συνδυασμό με το νέο αφαιρούμενο υποπλαίσιο, έχουν βελτιώσει δραματικά την οδική συμπεριφορά του DS525X.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σε επίπεδο περιφερειακών συναντάμε επώνυμες και αξιόπιστες λύσεις. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και monoschock αμορτισέρ, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Το μοχλικό είναι επανασχεδιασμένο και χάρη στην τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) μεταφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση.

Τα φρένα είναι της Nissin με διπλά δισκόφρενα μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και δίσκο 240 χιλιοστών ίδιου τύπου στο πίσω μέρος. Το δικάναλο ABS έρχεται από την Bosch και μπορεί να απενεργοποιηθεί από όσους θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Metzeler Tourance να έχουν διάμετρο 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Voge DS525X - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις