Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Μπορεί μία μεγάλη μερίδα των ηλεκτρικών scooter της αγοράς, να επιδιώκουν απλώς την εκπλήρωση των αναγκών μετακίνησης του καταναλωτή, διεκπεραιωτικά, οικονομικά και οικολογικά, όμως το Fierider δεν μένει απλώς σε αυτά τα 3. Είναι ένα ηλεκτρικό scooter που μπορεί μεταξύ άλλων να σου προσφέρει και οδηγική απόλαυση, αφού έχει μπόλικο «γκάζι», τελική που έφτασε τα 118χλμ/ω στο κοντέρ και δεν σε περιορίζει ούτε στην επιλογή διαδρομής (βγαίνεις άνετα στον αυτοκινητόδρομο), ούτε στο αν θα χρειαστεί να κινηθείς με συνεπιβάτη. Ακόμα και σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο, η τελική του φτάνει τα 105χλμ/ω, ενώ αυτό το «Sleeper» δεν "μασάει" ούτε στο δικάβαλο φτάνοντας τριψήφια νούμερα στην ευθεία. Ξεκινώντας με τέρμα γκάζι στα φανάρια και βγαίνοντας μπροστά από κάθε μοτοσυκλέτα, μας διασκέδασε ο τρόπος που το κοιτούσαν οι υπόλοιποι δικυκλιστές, εντυπωσιασμένοι από την επιτάχυνσή του. Δεν έλειψαν βέβαια οι περιπτώσεις που δεχθήκαμε "αντίποινα" από θιγμένες 1.000άρες μοτοσυκλέτες στο επόμενο φανάρι. Εκτός από επιτάχυνση βέβαια, έχει και πολύ καλό "πάτημα" στην άσφαλτο κορυφαίο για τα δεδομένα των ηλεκτρικών, χάρη στα φαρδιά ελαστικά του (110/70 εμπρός 130/70 πίσω), το βάρος και τις αναρτήσεις του. Φρενάρει εξαιρετικά, η ακινητοποίηση στις μετρήσεις μας έδειξε μόλις 27,4 μέτρα από τα 80χλμ/ω, ένα νούμερο που ισοφαρίζει το καλύτερο φρενάρισμα που έχουμε μετρήσει σε 125άρι scooter και ξεπερνάει ακόμα και κάποια μεγαλύτερης κατηγορίας. Σε αυτό συνυπεύθυνη είναι και η δικάναλη μονάδα ABS, στοιχείο που σπάνια απαντάται στην κατηγορία στην οποία θα βρεις συνήθως ABS μόνο εμπρός ή CBS. Θετικό στοιχείο επίσης αποτελεί η εξόπλισή του με τροχούς 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω και όχι 12άριδες, αφού είναι αρκετά σταθερό στο πλάγιασμα εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη. Σίγουρα αυτό το scooter δεν σχεδιάστηκε για να πηγαίνει συνεχώς τερματισμένο στην εθνική και παρουσιάζει κοντά στην τελική, κάποιες ήπιες ταλαντώσεις προερχόμενες από το "σκληρό" στήσιμό του. Κατά τα άλλα, σε χαμηλότερες ταχύτητες (που είναι και αυτές με τις οποίες θα κινηθείς περισσότερο), η ποιότητα κύλισής του είναι αρκετά καλή, ενώ χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού είναι εξαιρετικά ευέλικτο, κάνοντας την διήθηση παιχνιδάκι. Οδηγώντας με μίξη των προγραμμάτων "E" & "D" πετύχαμε αυτονομία 100-110 χιλιομέτρων, ενώ με την χρήση του "E" θα φτάσει και τα 130 χιλιόμετρα. Με τέρμα γκάζι μονίμως χωρίς εξαιρέσεις στο "S" mode, θα βγάλει περίπου 75 χιλιόμετρα, αλλά δεν θα χρειαστεί σε καμία περίπτωση να κινηθείς κατά αυτό τον τρόπο. Τα 2 πρώτα Modes περιορίζουν την τελική στα 50, 75χλμ/ω ενώ μειώνουν ελαφρώς και την ισχύ αντίστοιχα. Το Cruise Control αποδεικνύεται εξαιρετικά βοηθητικό και χρήσιμο όπως επίσης και η όπισθεν που βοηθά στις μανούβρες σε κλειστούς χώρους. Η απόκριση του γκαζιού έχει μία μικρή καθυστέρηση όταν ξεκινάς, αλλά αυτό είναι κάτι που θα συνηθίσεις από την πρώτη βόλτα, ενώ λόγω της μικρής επίδρασης του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (που ενεργοποιείται από τα 70χλμ/ω και κάτω όταν αφήνεις το γκάζι), το "φρένο κινητήρα" είναι σχεδόν μηδενικό. Αυτό είναι κάτι που ίσως ξενίσει αναβάτες που έρχονται από τους θερμικούς κινητήρες, αλλά η οδήγηση με ροή χωρίς πολλά γκάζια και συνεπώς απότομα φρένα στα φανάρια, θα συνδράμει στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής αυτονομίας. Αν κάτι ενοχλεί και θέλει προσοχή από μεριάς αναβάτη, είναι ότι στις μεγάλες αναμονές σε φανάρια, το scooter μπαίνει αυτόματα στο "P" Mode και ακινητοποιείται ώσπου να πατήσεις το αντίστοιχο κομβίον στην δεξιά μεριά. Σύμφωνα με την εμπειρία του συνεπιβάτη στο δικάβαλο, διαπιστώσαμε ότι είναι ανέλπιστα άνετο και για αυτόν, δημιουργώντας φυσικές γωνίες στα γόνατα με την σέλα να είναι φαρδιά και μαλακή.