Yamaha MT-03: Σπιρτόζικες επιδόσεις με απίθανη θέση οδήγησης
- Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παραδίδει μαθήματα.
- Μόλις 780 χιλιοστά από το έδαφος.
- Εξελιγμένος δικύλινδρος κινητήρας με σφυρήλατα έμβολα.
- Ισχυρή ακινητοποίηση σε 42,5 μέτρα στα 100-0.
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παραδίδει μαθήματα
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παραδίδει μαθήματα
Η ραχοκοκαλιά είναι από τα πιο σημαντικά σημεία πάνω σε μία μοτοσικλέτα, για αυτό το Yamaha MT-03 είναι εφοδιασμένο με ένα χαλύβδινο σωληνωτό διαμαντένιο πλαίσιο με ενιαίο υποπλαίσιο εμπροσθόβαρης κατανομής παραδίδοντας μαθήματα οδηγικής ευχαρίστησης! Η αποβολή του αέρα πάνω από τα πόδια γίνεται ακόμη καλύτερη αναλαμβάνοντας έργο τα πλαστικά που καταλήγουν στο ρεζερβουάρ, με πολύ καλή μελέτη των Ram Air βοηθώντας και στην επίτευξη του συντελεστή της αεροδυναμικής. Η εταιρεία των τριών διαπασών δεν κάθεται σε ησυχία με τους διαφορετικούς σπορ χρωματισμούς που δίνει σε ζάντες, πιρούνι και πλαστικά τονίζοντας τις σπορ καταβολές των μοντέλων της. Αρκετές πληροφορίες μας παρέχει η LCD οθόνη με οπίσθιο φωτισμό χρώματος λευκού και πλήθος ενδείξεων, όπως, καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, 2 μερικούς χιλιομετρητές, ολικό χιλιομετρητή, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, ρολόι και ένδειξη σχέσης ταχυτήτων. Τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα απαρτίζονται από LED και ο μπροστινός προβολέας προσφέρει ικανοποιητική δέσμη φωτός κατά τις νυχτερινές ώρες αφήνοντας μία ελαφριά μπλε απόχρωση.
Μόλις 780 χιλιοστά από το έδαφος
Είναι πολύ σπάνιο μία μικρή μοτοσικλέτα όπως το ΜΤ-03 να έχει τσαγανό και να ταιριάζει σε κάθε σωματότυπο! Η θέση που σε τοποθετεί μέσα στην μοτοσικλέτα προσφέρει ιδανικές γωνίες για χέρια και πόδια με μία ελαφρά κλίση της μέσης προς τα εμπρός, αναδεικνύοντας μοναδικά το ταλέντο της να ικανοποιήσει όλα τα αναστήματα και να τη χαρεί ο οποιοσδήποτε, ανεξαρτήτου οδηγικού επιπέδου. Τα μόλις 780 χιλιοστά που χωρίζουν τη σέλα από το έδαφος, θα επιτρέψει στο μεγαλύτερο μέρος αναβατών να πατάνε καλά κάτω στο οδόστρωμα και με τα δύο τους πόδια. Η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι μπορείς να την κάνεις ότι θες (και μπορείς) μιας και το βάρος της είναι 168 κιλά πλήρες υγρών. Το ιδιαίτερα φαρδύ ρεζερβουάρ των 14 λίτρων στο πάνω μέρος και με στενή γραμμή όσο καταβαίνει το φέρνουν σε ένα από τα πιο ιδανικά ντεπόζιτα το οποίο προσφέρει πολύ καλό αγκάλιασμα των ποδιών στο χαμηλό του σημείο και στο υψηλό τελεί αποτελεσματικά τον ρόλο του αεροδυναμικού παιχνιδιού.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εξελιγμένος δικύλινδρος κινητήρας με σφυρήλατα έμβολα
Όντως ως γνήσιο Hyper Naked της σειράς MT ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους των 321κ.εκ είναι εξοπλισμένος με σφυρήλατα έμβολα και διωστήρες από χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα. Η άφθονη ροπή που προσφέρει, ένα μέρος της οφείλεται και στους αλουμινένιους επιστρωμένους DiASil κυλίνδρους, επιτυγχάνοντας καλύτερη αποβολή θερμότητας και μείωση απώλειας ισχύος. Τα νούμερα που γράφει στα χαρτιά είναι αντάξια του συνόλου του, αποδίδοντας 42 ίππους στις 10.750σ.α.λ με ροπή 29,6Nm στις 9.000 στροφές ανά λεπτό και με διάμετρο x διαδρομή 68χλστ x 44,1χλστ, καθώς η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Καθώς το δεξί γκρίπ περιστρέφεται, ανεβαίνουν οι παύλες του στροφόμετρου κάνοντας τα 0-100χλμ σε 5,7 δευτερόλεπτα, τα 0-50χλμ σε 2 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ από τα 60-120χλμ σε 7,8 δευτερόλεπτα. Τα 6-τάχυτο κιβώτιο λειτουργεί χωρίς δυσκολίες αφήνοντας στο αριστερό μας πόδι μία ελαφριά αίσθηση στις αλλαγές, ακόμη και μετά από πολύωρη χρήση λειτουργίας. Διόλου κακά δεν είναι τα νούμερα που φέρνει η MT-03 στον τομέα της κατανάλωσης, μιας και ο αριθμός που θα δούμε σε μεικτή χρήση είναι στα 4λ/100χλμ με αυτονομία κοντά στα 350 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
Ισχυρή ακινητοποίηση σε 42,5 μέτρα στα 100-0
Ένα τέτοιο σπιρτόζικο μοτοσικλετάκι χρειάζεται ένα σύστημα πέδησης ικανό να το συντροφέψει σε όλες τις παιχνιδιάρικες του διαθέσεις. Το μη ρυθμιζόμενο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών με διαδρομή 130χλστ τελεί τις υποχρεώσεις του καταπληκτικά χωρίς να έχει ανάγκη από ρυθμίσεις, ενώ το πίσω ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς μοχλικό των 573 χιλιοστών με διαδρομή 125χλστ συνεργάζεται άψογα με την πίσω ανάρτηση η οποία είναι ρυθμιζόμενη σε απόσβεση και προφόρτιση ελατηρίου. Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 110/70/17 μπροστά και 140/70/17 πίσω, περιβάλλονται από μία διπίστονη δαγκάνα με δίσκο των 298 χιλιοστών εμπρός και πίσω από μία μονοπίστονη με έναν δίσκο των 220 χιλιοστών. Σε μία βροχερή μέρα ή σε κάποιο ολισθηρό οδόστρωμα που οι καταστάσεις θα μας φέρουν να πατήσουμε απότομα το ποδόφρενο ή την μανέτα, το δικάναλο σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος ABS των τροχών θα πετύχει ένα ευτυχές «τέλος» χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Επίσης, η γωνία κάστερ βρίσκεται στις 25ο.
Η τιμή ξεκινάει από τα 6.100,00 ευρώ.