Η θέση οδήγησης παραπέμπει σε πιο σπορ κατασκευές, αφού είναι σχετικά σκυφτή με τα γόνατα να λυγίζουν ελαφρώς σε σχέση με άλλες γυμνές μοτοσυκλέτες, αλλά σε κάθε περίπτωση ταιριάζει με τη streetfighter φιλοσοφία του MT-03. Η σέλα του αναβάτη είναι μέτριας σκληρότητας και η χαμηλή απόστασή της από το έδαφος (780 χιλιοστά) επιτρέπει στα πόδια να πατούν με άνεση στο έδαφος ακόμα και σε αναβάτες μικρότερου αναστήματος. Τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα για τον συνεπιβάτη, η σέλα του οποίου είναι μικρών διαστάσεων και σχετικά σκληρή, ενώ δεν υπάρχουν χειρολαβές, αλλά μόνο ένας ιμάντας. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια μικρού κυβισμού γυμνή μοτοσυκλέτα, που δεν είναι σχεδιασμένη για μακρινές δικάβαλες βόλτες.
Στα όργανα δεν έχουμε κάποια αλλαγή με την ευανάγνωστη LCD οθόνη να συνεχίζει να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες διαθέτοντας μια μπάρα σε ρόλο στροφομέτρου, ταχύμετρο, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, shift light, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, ρολόι, θερμοκρασία ψυκτικού και ένδειξη στάθμης καυσίμου. Οι διακόπτες είναι απλοί και ξεκάθαροι, αλλά θα θέλαμε το κουμπί της κόρνας να είναι τοποθετημένο πιο αριστερά, ώστε να το φτάνεις ευκολότερα με τον αντίχειρα.